چشم‌انداز بورس امیدبخش است

وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت: با توجه به دستور معاون اول رئیس جمهور، چشم‌انداز بازار سرمایه، امید بخش خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از صدا و سیما، سید احسان خاندوزی در خصوص جلسه برگزار شده با رئیس جمهور در رابطه با بازار سرمایه، اظهار کرد: نگرانی‌هایی که در ایام اخیر بین فعالان بازار سرمایه، سهامداران و سرمایه گذاران، پیرامون سیاست‌هایی از قانون بودجه ۱۴۰۲ و یا تصمیمات دستگاه‌های اجرایی مطرح بود و موجب افزایش قیمت سوخت، خوراک، برق و سایر نهادهای تولیدی شد، با رئیس جمهور در یک جلسه به صورت تفصیلی مطرح شد.

وی افزود: رئیس جمهور تاکید بر لزوم احیای اعتماد نسبت به سرمایه گذاری در کشور داشتند؛ بنابراین دستورات لازم صادر شد و معاون اول رئیس جمهور، از وزرای نفت، نیرو و سایر وزارتخانه‌های مرتبط خواستند، از هر گونه سیاستی که در ایام آتی منجر به بی اعتمادی و افزایش قیمت نهاده‌های تولیدی و صنایع بزرگ کشور می‌شود، بپرهیزند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین در خصوص چشم‌انداز بازار سرمایه گفت: با توجه به دستور معاون اول رئیس جمهور، چشم‌انداز بازار سرمایه، امید بخش خواهد بود.

خاندوزی افزود: برآورد کارشناسان این است که تا پایان سال ۱۴۰۲، فقط صنایع تولیدی بازار سرمایه کشور، حدود ۶۰۰ هزار میلیارد تومان سود خالص تولید خواهند کرد که عدد قابل توجهی در این زمینه به شمار می‌آید.

کد خبر 676955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.