تماس نکونام با تورسونوف برای جذب مدافع ازبک/ تورسونوف هم‌اکنون بازیکن آزاد است

داستانبک تورسونوف مدافع مدنظر استقلال شخصا با جواد نکونام صحبت کرده و چنانچه عملکرد و سبک بازی این مدافع ازبکستانی توسط سرمربی آبی‌ها موردتائید قرار بگیرد راهی این تیم خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همان‌طور که چند روز قبل خبرگزاری ایمنا در مطلب اختصاصی از احتمال جذب «داستانبک تورسونوف» مدافع ازبکستانی سابق پاختاکور توسط باشگاه استقلال خبر داد و پس از آن در رسانه‌های مختلف نیز اخباری در این خصوص به انتشار درآمد، هم‌اکنون پروسه انتقال این بازیکن به استقلال در جریان است.

این مدافع ملی‌پوش ۲۸ ساله که علاوه‌بر سابقه بازی در تیم‌های نفت‌چی باکوی آذربایجان، خوقند و متالورگ ازبکستان، در بوسان آی‌پارک کره‌جنوبی و لیانگ‌جیانگ چین نیز بازی کرده است، فصل گذشته هیچ مصدومیتی نداشته و یک‌سال بازی‌نکردن وی صحت ندارد. ضمن اینکه تورسونوف هم‌اکنون بازیکن آزاد است و تحت قرارداد بودن وی در تیم پاختاکور و درخواست مبلغ رضایت‌نامه این باشگاه از استقلال شایعه است.

همچنین برخی از رسانه‌ها مدعی شدند تورسونوف در لیست جواد نکونام نبوده اما سرمربی آبی‌ها برای به‌خدمت گرفتن تورسونوف با این مدافع تماس گرفته و در حال تماشای هایلایت بازی‌های وی است تا درصورت رضایت‌داشتن از عملکرد وی، از مدیریت باشگاه استقلال درخواست کند برای جذب مدافع ملی‌پوش ازبکستانی و توافق نهایی اقدام کنند.

باشگاه استقلال برای به‌خدمت گرفتن داستانبک تورسونوف مبلغ ۲۰۰ هزار دلار را طلب کرده که ۷۰ هزار دلار کمتر از مبلغ خواسته‌شده توسط این مدافع است. باید منتظر ماند و دید در نهایت سرمربی و مدیریت استقلال که دو مدافع اصلی فصل قبلی را از دست داده‌اند، درخصوص تورسونوف چه تصمیمی خواهند گرفت چرا که قرار است در هفته جاری نظر نهایی‌شان را به تورسونوف اعلام کنند.

کد خبر 676946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.