زورگیری تلفن همراه با تهدید سلاح سرد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند چهار نفره‌ای که با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری تلفن همراه شهروندان در شهر اصفهان می‌کردند و اعتراف متهمان به ۱۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی شکایت چندین نفر از شهروندان اصفهانی مبنی بر زورگیری گوشی تلفن همراه آنها توسط چند جوان مسلح به سلاح سرد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و جمع‌آوری آثار و ادله لازم، ضمن انجام اقدامات پلیسی و تخصصی، هویت سارقان که چهار جوان بودند را به دست آوردند و با رصد هوشمندانه خود مخفیگاه آنها را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته دستگیر شده هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شدند به ۱۵ فقره زورگیری گوشی تلفن همراه اقرار کردند و برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه، ارزش اموال به سرقت رفته بیش از یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال است.

وی با بیان اینکه از این باند دو دستگاه موتورسیکلت مسروقه، تعدادی سلاح سرد شامل قمه، قداره و اسپری فلفل کشف شده است، گفت: سارقان، دو مالخر و دو رابط بین خود و مالخران را به کارآگاهان معرفی کردند که این افراد نیز شناسایی، در عملیاتی ویژه و ضربتی دستگیر و با تکمیل شدن تحقیقات، تمام متهمان برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 676925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.