مادران بازیکنان لیاقت دارند بازی فرزندان خود را در ورزشگاه ببینند + فیلم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: وقتی ۹ ساله بودم، مادرم فوت شد، هیچ‌وقت یک بازی از من را ندید، با وجود اینکه یک مرد بالغ هستم دلتنگ مادر خود شدم، مادران بسیار مهم هستند و مادران بازیکنان ما این لیاقت را دارند که بازی فرزندان خود را در ورزشگاه ببینند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم رونمایی از پیراهن تیم فوتبال سپاهان امروز _دوشنبه نهم مردادماه_ با حضور مدیران و بازیکنان سپاهان، اهالی رسانه و هواداران این تیم برگزار شد.

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در جریان این برنامه، اظهار کرد: ما یک تیم هستیم، شهر، هواداران و کشوری میهمان‌نواز داریم. برنامه‌ای برای جنگ نداریم و چیزی که می‌خواهیم صلح است، صلح ارزش قدرتمندی دارد و می‌تواند رقابت‌ها را زیبا کند. در همه شهرها می‌خواهیم رقابت منصفانه، عادلانه و زیبا داشته باشیم.

وی افزود: وقتی ۹ ساله بودم، مادرم فوت شد، هیچ‌وقت یک بازی از من ندید و با وجود اینکه یک مرد بالغ هستم دلتنگ مادر خود شدم، مادران بسیار مهم هستند و مادران بازیکنان ما این لیاقت را دارند که بازی فرزندان خود را در ورزشگاه ببینند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: آرزوی موفقیت در این مسیر پیش رو را دارم تا بتوانیم عدالت و دوستی را برقرار کنیم. سفر ساده‌ای نخواهیم داشت، اما می‌توانیم آن را با موفقیت به پایان برسانیم. سعی می‌کنیم جنگ عادلانه داشته باشیم و در زمین به حریفان احترام می‌گذاریم.

کد خبر 676904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.