عصرانه خبری شهرهای ایران در نهم مردادماه

در این بسته خبری از مسیر قم- تهران در انتظار اتوبوس‌های تازه نفس تا گونه‌های زاگرسی جایگزین کاج‌های شهر اصفهان می‌شود و موافقت شورای شهر با بلندمرتبه‌سازی در گود حصارک کرج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آرامستان دارالسلام ظرفیت تبدیل به جاذبه‌ی گردشگری را دارد

محمدرضا هاجری، عضو شورای شهر شیراز، آرامستان دارالسلام را دارای قابلیت تبدیل به جاذبه گردشگری دانست و از مسئولان درخواست کرد که برای احیا و بازسازی آن همراه و حامی مدیریت شهری باشند.

موافقت شورای شهر با بلندمرتبه‌سازی در گود حصارک کرج

عمار ایزدیار، البرز نایب رئیس شورای شهر کرج گفت: ایمن سازی گود حصارک تا حدی انجام شده و در حال حاضر در مرحله اصلاح پروانه قرار داریم تا در آینده نزدیک مالک ساخت و ساز را آغاز کند.

افزایش غرق‌شدگی در قزوین، استانی که ساحل ندارد

قدیر موسی‌خانی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین اظهار می‌کند: شنا در غیر از مناطق ایمن یعنی استخرهای شنا و محل‌های ایمن‌سازی شده در دریا ممنوع است. حتی شناگرانی وجود داشته‌اند که در غیر از محل‌هایی که به‌صورت استاندارد و ایمن وجود دارد برای شنا حضور یافته و غرق شده‌اند.

فرونشست در خیابان‌ها و معابر اصلی شهر تیران

سید محمدرضا ذاکری، شهردار تیران با اشاره به حفاری شبکه فاضلاب گفت: به دلیل عدم ترمیم و اصلاح صحیح و اصولی ترانشه‌های فاضلاب، نشست در معابر اصلی و فرعی ایجاد شده است.

مسیر قم- تهران در انتظار اتوبوس‌های تازه نفس

سیدرضا حسینی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم در رابطه با فرسودگی اتوبوس‌های خط قم به تهران، تاکید کرد: در قانون بودجه سال جاری تسهیلاتی فراهم شده و بر اساس آخرین اطلاعاتی که داریم ۲۷ دستگاه اتوبوس با عمر پنج سال به استان قم تخصیص پیدا کرده و افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند از این مزایا استفاده کنند.

گونه‌های زاگرسی جایگزین کاج‌های شهر اصفهان می‌شوند

مجید عرفان‌منش، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: درختان کاج به دلیل اینکه شرایط فیزیولوژیک خاص مانند اسیدی کردن خاک دارند با گونه‌های پهن برگ بومی و زاگرسی جایگزین می‌شوند.

شهرداری همدان اقدامات انجام شده در ایام محرم را گزارش دهد

اکبر کاوسی‌امید، رئیس برنامه بودجه شورای اسلامی شهر همدان گفت: از شهرداری درخواست داریم طی گزارشی اقدامات انجام شده در ایام محرم را به شورا ارائه دهد.

بدون مجوز در سایت محمدآباد هزینه شده است

علی فرمانی، رئیس شورای شهر قزوین با بیان اینکه شهرداری قزوین بدون مجوز از شورا در پروژه تصفیه شیرابه پسماند محمدآباد هزینه کرده است، بر لزوم توقف پروژه تاکید کرد.

کد خبر 676882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.