حق مردم اصفهان کیفیت بهتر تصاویر صداوسیما است / بانوان باید به ورزشگاه نقش‌جهان بیایند

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: از مهدی تاج و محمدرضا ساکت درخواست دارم اگر قرار است بانوان به ورزشگاه آزادی بروند، درهای ورزشگاه نقش‌جهان نیز به‌روی بانوان اصفهانی باز شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیش از شروع فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور (فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲) و انجام هفته اول بازی‌ها، باشگاه سپاهان اصفهان مراسم رونمایی رسمی از پیراهن‌های فصل آینده خود را در مجموعه باغ‌فردوس با حضور مدیران باشگاه، اعضای تیم فوتبال و اصحاب رسانه برگزار کرد.

در این مراسم، رامین رضائیان، مدافع ملی‌پوش و کارآمد تیم فوتبال سپاهان اصفهان به‌عنوان اولین نفر از تیم طلایی‌پوشان چند دقیقه‌ای صحبت کرد و در میان صحبت‌هایش، دو درخواست مهم داشت.

نکته اول مورد اشاره رضائیان کیفیت بهتر تصاویر صداوسیمای اصفهان بود، او معتقد بود کیفیت تصاویر به‌شدت پایین است و باید به‌روز شود، به‌خصوص در فصل جاری که سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد؛ چرا که مردم اصفهان لایق آن هستند.

دومین درخواست رامین رضائیان حضور بانوان تماشاگر سپاهان در ورزشگاه نقش‌جهان بود. وی گفت: اگر قرار باشد بانوان تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور داشته باشند، مسئولان باید اجازه دهند بانوان اصفهانی هم به ورزشگاه بروند زیرا لایق این حضور هستند. از مهدی تاج رئیس فدراسیون و محمدرضا ساکت می‌خواهم این مسئله را باجدیت پیگیری و محقق کنند.

در ادامه بخش کامل صحبت‌های رامین رضائیان را از دریچه دوربین ایمنا به‌طور اختصاصی می‌بینید:

کد خبر 676868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.