منطقه ۸ اصفهان در جایگاه نخست نظام مدیریت و ارزیابی عملکرد قرار گرفت

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: این منطقه موفق به کسب رتبه نخست در نظام مدیریت و ارزیابی عملکرد بین مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان شده است.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه نظام ارزیابی عملکرد توسط معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان از نیمه دوم سال گذشته تعریف و پیاده‌سازی شده است، اظهار کرد: این نظام ارزیابی، عملکرد مناطق و معاونت‌ها را در دو جنبه کمی و کیفی و در قالب ۴۲ شاخص به‌صورت فصلی مورد سنجش قرار می‌دهد.

وی افزود: شاخص‌های کمی این نظام، عملکرد یک مجموعه را در پنج بعد شامل بودجه، پاسخگویی، شهرسازی، مدیریت و کنترل پروژه‌های مصوب، مالی و اقتصادی با استفاده از داده‌های ثبت شده در سامانه‌های اطلاعاتی و کاربردی، مورد سنجش قرار می‌دهد.

منطقه ۸ اصفهان در جایگاه نخست نظام مدیریت و ارزیابی عملکرد قرار گرفت

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان تصریح کرد: در حوزه کیفی نیز مناطق پانزده‌گانه در قالب سه شاخص شامل میزان تعامل و همراهی، کیفیت امور انجام شده و انجام به‌موقع امور محول شده توسط معاونت‌ها و مجموعه‌های ستادی مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه منطقه هشت شهرداری اصفهان در مجموع نمرات کیفی و کمی موفق به کسب امتیاز ۳.۹۷ از امتیاز کل پنج (حدود ۸۰ درصد) شده است، خاطرنشان کرد: این منطقه رتبه نخست فصل بهار را بین مناطق پانزده‌گانه کسب کرده است.

کد خبر 676841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۰
    2 2
    خوش به حال مردمان اصفهان