رشد و تعالی پدافند هوایی نتیجه اعتماد به نیروهای مستعد، نخبه و متعهد است

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه اولویت ارتش تربیت فرماندهان و مدیران انقلابی، شایسته و بااستعداد است، گفت: رشد و تعالی پدافند هوایی در بخش‌های مختلف، نتیجه اعتماد به نیروهای مستعد، نخبه، معتقد و متعهد است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در بازدید از روند پیشرفت کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی نیروی پدافند هوایی ارتش، در جمع فرماندهان، معاونان و مدیران این نیرو، با تأکید بر اینکه اولویت ارتش تربیت فرماندهان و مدیران شایسته، مؤمن و متعهد در تراز انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: شناسایی کارکنان بااستعداد، تقویت ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و نیز انتصاب بر اساس احصای شایستگی‌ها و عملکردهای مؤثر، به‌یقین موجب افزایش توان رزم و قدرت بازدارندگی کشورمان می‌شود.

وی افزود: رشد و تعالی پدافند هوایی در بومی‌سازی و به‌روزرسانی تجهیزات راداری و موشکی حاصل اعتماد به نیروی انسانی با استعداد، نخبه و متعهد است که این تفکر و اقدامات منبعث از آن، باید بیش از پیش تقویت شود.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: کانون رشد سرمایه‌های انسانی پدافند هوایی ارتش در تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) برای توجه و تمرکز بر کشف استعدادهای جوانان و تربیت و پرورش استعدادها بوده است.

سرلشکر موسوی افزود: قطع فرماندهان آینده ارتش در مقاطع و مناصب مختلف باید الگویی از یک مدیر جهادی معتقد، مؤمن، متعهد و انقلابی با بازدهی و کارایی بالا در اداره صحنه‌های دشوار، برای جوانان و نسل‌های بعدی باشد تا در تمام عرصه‌ها شاهد پیشرفت مورد انتظار باشیم.

فرمانده کل ارتش گفت: کانون ارزیابی و رشد سرمایه‌های انسانی وظیفه دارد با ارزیابی اصولی و صحیح، زمینه رشد و توانمندسازی مستمر کارکنان و انتخاب و انتصاب برای مناصب مختلف را برای نهادینه‌سازی اصل شایسته‌سالاری فراهم کند.

کد خبر 676836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.