برگزاری رویداد بین‌المللی جاده ابریشم در سمنان

رئیس دبیرخانه بین‌المللی سمنان در اتحادیه شهرهای جاده ابریشم ایران از برگزاری یک رویداد بین‌المللی در حوزه کشورهای جاده ابریشم جهان در سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نشست هم‌اندیشی دبیرخانه بین‌المللی سمنان در اتحادیه شهرهای جاده ابریشم ایران با حضور رئیس دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان و نماینده اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با محوریت برگزاری رویداد بین‌المللی با محوریت سمنان پایتخت شهرهای جاده ابریشم ایران برگزار شد.

حسین موسوی، رئیس دبیرخانه بین‌المللی سمنان در اتحادیه شهرهای جاده ابریشم ایران در این نشست اظهار کرد: سمنان نماینده جمهوری اسلامی ایران در اتحاد شهرهای گردشگری جاده ابریشم جهان است و باید با برگزاری برنامه‌ها در سطح ملی و بین‌المللی، در راستای حضور پررنگ سمنان، اقدامات ارزنده‌ای را انجام دهد. برگزاری رویداد بین‌المللی جاده ابریشم می‌تواند تا حد زیادی این نقش را عهده‌دار شود.

وی با تاکید بر اهمیت برگزاری این رویداد بین‌المللی افزود: همکاری تمام دستگاه‌های دولتی و حتی بخش خصوصی در برگزاری این اتفاق مهم بسیار کارا است و این مهم، فرصت مناسبی برای استان است، امید می‌رود با اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده، شاهد ثمربخشی هرچه بیشتر این رویداد برای توسعه استان سمنان باشیم.

رئیس دبیرخانه بین‌المللی سمنان در اتحادیه شهرهای جاده ابریشم ایران با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد، تاکید کرد: برندسازی و معرفی پتانسیل‌ها و توانمندی‌های اقتصادی و گردشگری سمنان به همراه جذب سرمایه‌گذاران ملی و بین‌المللی، مهم‌ترین اهدافی است که پیگیری می‌شود.

به گزارش ایمنا، این رویداد با مشارکت دبیرخانه بین‌المللی سمنان در اتحادیه شهرهای جاده ابریشم ایران، دانشکده گردشگری دانشگاه سمنان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، شورای اسلامی شهر و شهرداری سمنان، اواخر آبان‌ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 676828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.