۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
چلسی آماده جذب کیلیان امباپه

چلسی وارد رقابت برای جذب کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن شده و تاد بولی مشتاق است تا انتقال شایعه شده این مهاجم به رئال مادرید را هایجک کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از تصمیم کیلیان امباپه برای رد پیشنهاد تیم الهلال عربستان، گمانه‌زنی‌ها در مورد آینده ملی‌پوش فرانسوی داغ شده و پاری سن ژرمن از حفظ چنین دارایی ارزشمندی، ناامید است.

آخرین باشگاهی که وارد رقابت برای جذب او شده، چلسی است. روزنامه دیلی رکورد گزارش می‌دهد که آبی‌ها در حال مذاکره با PSG بوده‌اند تا یک بازیکن به علاوه پول نقد را در قبال خرید فوق ستاره فرانسوی، پیشنهاد دهند.

جذب امباپه توسط چلسی غیرمنتظره است. با صرف بیش از ۵۰۰ میلیون پوند برای بازیکنان در دو پنجره نقل و انتقالات گذشته، آنها ابتدا باید مقداری پول نقد که حاصل از فروش بازیکنانی مانند کای هاورتز (۶۰ میلیون پوند / ۷۹ میلیون دلار) و میسون مانت (۵۵ میلیون پوند / ۷۲ میلیون دلار) جمع‌آوری کنند تا بتوانند این انتقال را انجام دهند.

با این حال، به نظر می‌رسد که با انجام برخی فروش‌های حیاتی، آن‌ها آماده هستند تا پیشنهادی بزرگ برای ستاره PSG ارائه دهند. گفته می‌شود که امباپه در اوایل این ماه از سوی رئال‌مادرید دستمزدی به ارزش ۵۰ میلیون یورو (۴۳ میلیون پوند / ۵۵ میلیون دلار) دریافت کرده بود و چند روز پیش نیز پیشنهادی ۳۰۰ میلیون یورویی (۲۵۹ میلیون پوند / ۳۳۲ میلیون دلار) از الهلال را نپذیرفت، بنابراین باید دید آبی‌ها می‌توانند او را با یک پیشنهاد بالاتر، هایجک کنند یا خیر.

علی‌رغم علاقه چلسی به امباپه، رئال مادرید همچنان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای جذب او در این پنجره خواهد بود. در تاریخ یکم آگوست، باشگاه مجبور خواهد شد به دلیل وجود بندی در قرارداد فعلی او، پاداش وفاداری به ارزش ۶۰ میلیون یورو (۵۲ میلیون پوند / ۶۶ میلیون دلار) به این بازیکن ۲۴ ساله بپردازد.

حتی با وجود اینکه چندین باشگاه با این ملی پوش فرانسوی در تماس هستند، بعید به نظر می‌رسد که قبل از این اتفاق، انتقالی انجام شود. با این حال، هنگامی که امباپه پاداش خود را دریافت کرد، اوضاع می‌تواند به سرعت تغییر کند.

کد خبر 676818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.