بازداشت رئیس شورای شهر مسجدسلیمان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجد سلیمان گفت: رئیس شورای اسلامی شهر مسجدسلیمان با دستور قضایی بازداشت شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از دادگستری استان خوزستان، علی زلقی اظهار کرد: در ادامه تحقیقات مقدماتی در خصوص پرونده فساد مالی در شورای شهر مسجدسلیمان، مدارکی از تخلفات انجام شده توسط رئیس این شورا به دست آمد که منجر به بازداشت وی شد.

وی افزود: متهم با رعایت تشریفات قضائی به دادسرا احضار و پس از تفهیم اتهام مبنی بر اخذ رشوه، دریافت پول از طریق نامشروع و اعمال نفوذ بر خلاف حق، با قرار متناسب راهی زندان شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان گفت: با توجه به اینکه تخلفات انجام شده در حوزه پروژه‌های واگذار شده به برخی پیمانکاران بوده است، اقدامات تکمیلی برای شناسایی و دستگیری عوامل مرتبط با موضوع در حال انجام است.

زلقی خاطرنشان کرد: خط قرمز دستگاه قضائی، ایجاد امنیت اجتماعی، اقتصادی و روانی مردم است و با افرادی که با ارتکاب اعمال خلاف قانون، این امنیت را خدشه‌دار کنند، بدون هیچ‌گونه مماشات و در چارچوب قوانین کیفری، به صورت قاطعانه برخورد قضائی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، هشتم تیرماه سال جاری نیز شهردار سابق شهرستان مسجدسلیمان به اتهام ارتشاء بازداشت شده بود. طی یک ماه اخیر هشت عضو شوراهای اسلامی شهر در خوزستان به دلیل تخلفات اقتصادی بازداشت شده‌اند.

کد خبر 676802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.