مرمت دریچه‌های فلزی با هدف صداگیری پل‌های ماشین‌رو در قزوین

شهردار قزوین با بیان اینکه عملیات مرمت دریچه‌های فلزی و صداگیری پل‌های ماشین‌رو در دستور کار عوامل اجرایی خدمات شهری منطقه دو است، گفت: پل‌ها و دریچه‌های خیابان پردیس و گلستان به منظور تردد آسان خودروها و جلوگیری از آلودگی صوتی ترمیم شد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: عملیات اصلاح تعریض دور میدان اسماعیل آباد واقع در ناحیه عظیمیه در دستور کار است، هدف از این اقدام تردد آسان خودروها، جلوگیری از تصادفات و رفاه حال شهروندان است.

وی افزود: به منظور رفاه حال شهروندان هنگام تردد، پیاده‌روهای ناحیه مینودر و پیاده‌روهای خیابان احسان، یاسر و محله کوثر توسط پیمانکاران ۱۳۷ منطقه سه مرمت شد.

شهردار قزوین از اجرای نصب نیوجرسی در خیابان فرزانگان واقع در ناحیه مهدیه خبر داد و خاطرنشان کرد: این عملیات به منظور تفکیک لاین شمالی و جنوبی این خیابان به منظور جلوگیری از تصادفات در دستور کار قرار دارد.

صباغی با بیان اینکه عملیات عمرانی پروژه بوستان شقایق دو با شتاب و سرعت خوبی در دست اجرا است، اضافه کرد: این بوستان در منطقه دو قزوین و با هدف ایجاد محیطی با نشاط برای خانواده‌ها در دست احداث است.

شهردار قزوین ادامه داد: این بوستان با بیش از ۲۶ هزار مترمربع مساحت شامل امکاناتی از جمله زمین بازی چند منظوره، پیست دوچرخه‌سواری و زمین فوتبال است.

وی گفت: عملیات ترمیم و نصب مجدد دریچه‌های فلزی در خیابان‌های شهدا و راه‌آهن به منظور جلوگیری از وارد آمدن خسارت به شهروندان و تسهیل در تردد آن‌ها در ایام عزاداری ماه محرم انجام شد.

شهردار قزوین با بیان اینکه عملیات لکه‌گیری آسفالت و ترمیم ترانشه در ناحیه اندیشه به منظور تردد آسان شهروندان توسط عوامل اجرایی شهرداری اجرایی شد، گفت: راکفیل‌ریزی در پروژه اتصال پل امام رضا (ع) به پل شهید ابوترابی اجرایی شده و پخش و رگلاژ قلوه سنگ در رمپ H و رمپ L (ورودی و خروجی) پل شهید ابوترابی به مساحت هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع در حال اجرا است.

صباغی با بیان اینکه پروژه اتصال پل امام رضا (ع) به پل شهید ابوترابی در حال اجرا است، تاکید کرد: در حال حاضر راکفیل‌ریزی در پارت شماره دو اتصال پل امام رضا (ع) به پل شهید ابوترابی به پایان رسیده و پس از اتمام راکفیل‌ریزی به مساحت تقریبی ۱۱ هزار مترمربع، اجرای عملیات مخلوط‌ریزی با هدف رگلاژ در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه عملیات مرمت دریچه‌های فلزی و صداگیری پل‌های ماشین‌رو در دستور کار عوامل اجرایی خدمات شهری منطقه دو است، اظهار کرد: پل‌ها و دریچه‌های خیابان پردیس و گلستان به منظور تردد آسان خودروها و جلوگیری از آلودگی صوتی ترمیم شد.

شهردار قزوین از نصب مجدد درپوش حفاظتی روی پایه چراغ بوستان‌ها خبر داد و گفت: به منظور تأمین ایمنی شهروندان به‌ویژه کودکان و پیشگیری از خطر برق گرفتگی، ممانعت از سرقت کابل‌ها، نسبت به نصب مجدد درپوش‌های حفاظتی روی پایه چراغ‌های چهار بوستان معلم، پرستار، جانباز و دانشجو اقدام شد.

صباغی با اشاره به اینکه انجام عملیات روکش آسفالت در معابر شهرک عارف افزود: در راستای خدمت‌رسانی و سهولت در تردد شهروندان، عملیات روکش آسفالت به طول بیش از ۱۵۵۰ متر در کوچه‌های شهاب و شهید عباسی‌ سوم، ششم و نهم در شهرک عارف توسط معاونت عمرانی منطقه چهار به انجام رسید.

کد خبر 676767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.