۲۸۰ کلاس درس تا مهرماه سال جاری ساخته می‌شود

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که امسال با کمک خیرین و اعتبارات دولتی پیش‌بینی شده از محل ملی و استانی، حدود ۵۰ پروژه و ۲۸۰ کلاس درس را برای مهرماه امسال آماده کنیم.

مجید نسیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی ۲ مدرسه خیرساز در دهق اظهار کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم که امسال با کمک خیرین و اعتبارات دولتی پیش‌بینی شده از محل ملی و استانی، حدود ۵۰ پروژه و ۲۸۰ کلاس درس را برای مهرماه آماده و تحویل دهیم.

وی افزود: امروز در جریان موج پربار خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان، ۲ پروژه را در مهردشت با حضور معاون وزیر آموزش‌وپرورش کلنگ‌زنی می‌کنیم که اولین مورد آن یک پروژه مدرسه استثنایی ۶ کلاسه است که به‌صورت صد درصد خیرساز خواهد بود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اصفهان ادامه داد: دومین پروژه، هنرستانی خواهد بود که به‌صورت جوار صنعت احداث می‌شود و در محل کارخانه شرکت همگام خودروی آسیا به‌صورت صد درصد خیرساز ساخته خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: فرایند احداث و اجرای این دو پروژه امروز پس از کلنگ‌زنی آغاز می‌شود و امید است که هر دو مورد برای سال تحصیلی بعد به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 676730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.