آتش‌سوزی انبار لوله پلی اتیلن أمور آب در سنندج تلفات جانی نداشته است

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از مهار آتش سوزی انبار لوله پلی اتیلن امور آب جاده ننله این شهر خبر داد و گفت: خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندیده است.

سهیل فضل وزیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بعدازظهر امروز انبار لوله پلی اتیلن امور آب سنندج در جاده ننله دچار حریق شد که بلافاصله پس از اعلام حادثه از طریق سامانه ۱۲۵ هشت ایستگاه آتش نشانی سنندج به محل آتش سوزی اعزام شدند.

وی افزود: ۶۰ آتش نشان از هشت ایستگاه آتش‌نشانی با بهره‌گیری از ظرفیت ۱۹ دستگاه انواع ماشین آلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن آتش را مهار و از سرایت آن به سایر نقاط جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج ادامه داد: چندین دستگاه ماشین آلات سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری سنندج برای مهار آتش سوزی این انبار به کمک تیم‌های آتش نشانی آمدند.

وی اضافه کرد: این آتش‌سوزی هیچ‌گونه ارتباطی با تأسیسات تصفیه‌خانه آب واقع در این محدوده نداشته و تلفات جانی نیز به همراه نداشته است.

فضل وزیری با بیان اینکه دلیل آتش سوزی در دست بررسی است، عنوان کرد: بعد از بررسی‌های کارشناسانه دلیل اصلی این آتش سوزی اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش ایمنا، معاون امور عمرانی استاندار کردستان و فرماندار سنندج از تیم‌های آتش نشانی شهرداری سنندج که با عکس‌العمل به موقع در کمترین زمان ممکن آتش را مهار کردند، تقدیر کردند.

کد خبر 676721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.