کشف بیش از ۷ تن چوب بلوط قاچاق در نجف آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از کشف هفت تن و ۲۴۰ کیلو چوب و ذغال بلوط قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بازرسی مأموران انتظامی از یک انبار خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات هوشمندانه و با اشراف اطلاعاتی خود از دپوی مقادیری چوب بلوط در یک انباری واقع در یکی از محلات شهرستان مطلع شدند.

وی افزود: با انجام تحقیقات میدانی، محل نگه‌داری چوب‌های بلوط شناسایی شد و پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در بازدید از محل، مأموران پلیس هفت تن و ۲۰۰ کیلو چوب بلوط و ۴۰ کیلو ذغال بلوط را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک فرد متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی با اشاره به اینکه قطع درختان به تاراج بردن منابع ملی است و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات وابسته و تخریب منابع ملی مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 676694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.