نشست معابر شهری تیران در پی حفاری‌های شبکه فاضلاب

شهردار تیران گفت: ترمیم نشدن و اصلاح صحیح ترانشه‌های شبکه فاضلاب، زیرساخت معابر اصلی و فرعی این شهر را دچار آسیب کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمدرضا ذاکری امروز _ یکشنبه هشتم مردادماه _ در بازدید میدانی از پروژه‌های شهر با بیان اینکه طرح اجرای شبکه فاضلاب یکی از بزرگترین و مهم‌ترین پروژه‌های این شهر به شمار می‌رود، اظهارکرد: به منظور اجرای این پروژه حفاری‌های زیادی در سطح معابر اصلی و فرعی انجام شده است، اما به دلیل ترمیم نشدن ترانشه ها، پرسازی و اصلاح غیراصولی بعضی از آنها، زیرسازی و آسفالت معابر شهر دچار خسارت زیادی شده است.

وی افزود: شهروندان از ترانشه هایی که بدون ترمیم رها شده‌اند به شدت گله‌مند هستند و اصلاح آن را مطالبه می‌کنند.

شهردار تیران خاطرنشان کرد: اصلاح وضع موجود مورد مطالبه عموم است و مدیریت شهری این موضوع را از طریق شرکت آب و فاضلاب شهرستان تیران و کرون پیگیری کرده، اما تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده است.

ذاکری با بیان اینکه تخریب زیرساخت‌ها مشکلات زیادی را برای شهر ایجاد می‌کند و پیامدهایی همچون نشست خیابان‌ها را به دنبال دارد، تصریح کرد: پیمانکار بخش خصوصی پروژه فاضلاب ملزم به انجام اصلاحات اساسی است، واحد عمران شهرداری بر روند کار نظارت دارد تا خرابی‌ها گزارش شده اصلاح شود.

وی اضافه کرد: آسفالت معابر و رفع حفره‌ها باید با سرعت بیشتری توسط شرکت پیمانکار انجام شود تا نارضایتی‌ها کاهش پیدا کند.

شهردار تیران گفت: تمام تلاش مدیریت شهری در نظارت‌ها و مطالبه‌گری‌ها، اصلاح ترانشه ها در راستای رضایتمندی شهروندان، حفظ بافت زیرساختی شهر و جلوگیری از آسیب‌ها و مشکلات بعدی است.

ذاکری اهتمام مدیریت شهری را بر خدمت‌رسانی به مردم، کاهش هزینه‌ها، افزایش رضایتمندی و بهره‌وری دانست و افزود: تعامل میان دستگاه‌های خدمات‌رسان و مدیریت شهری، امید و رضایت شهروندان را دو چندان می‌کند.

کد خبر 676677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.