منافع واگذاری استخرهای شهرداری به بخش خصوصی به مردم نمی‌رسد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: واگذاری استخرها به بخش خصوصی سبب شده است که منافع آن به مردم نرسد، این در حالی است که بسیاری از این ورزشگاه‌ها دچار مشکلاتی شده‌ است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد شریعتی امروز _یکشنبه هشتم مردادماه_ در نودوششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکلات آسفالت خیابان‌ها اظهار کرد: کاری که باید در تابستان آغاز شود، به‌کندی پیش می‌رود، البته شرایط را در بعضی مناطق پیگیری کردم، این کار آغاز شده اما کم و جزئی است و با توجه به اینکه بهترین فصل آسفالت اکنون است، باید دنبال شود.

وی افزود: مردم در شرق اصفهان از جمله براآن شمالی و جنوبی و قهجاورستان با خودروهای تک‌سرنشین وارد شهر می‌شوند، در حالی که اگر تعداد اتوبوس این مناطق بیشتر شود، از ورود تعداد زیادی خودرو به شهر جلوگیری می‌شود و کمک بزرگی به حوزه حمل‌ونقل عمومی خواهد بود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: واگذاری استخرها به بخش خصوصی موجب شده است که منافع آن به مردم نرسد، بسیاری از این ورزشگاه‌ها دچار مشکلات خاص شده است؛ شنیده‌ایم که مجموعه بهتوانی غدیر نیز قرار است واگذار شود که باید از آن جلوگیری کرد.

وی گفت: در زیباسازی و ارائه خدمات بین مناطق مختلف نباید تفاوت قائل شد، به‌عنوان مثال در پینارت و بعضی مناطق دیگر روشنایی و طرح‌های زیباسازی دیده نمی‌شود؛ اگر شعار عدالت‌محوری می‌دهیم همه موارد را باید در نظر گرفت.

کد خبر 676650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.