دور جدید آموزش سامانه اصنو در حال برگزاری است

‌ قائم‌مقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: جلسه آموزشی ابتدای هفته جاری به مدت چهار ساعت در سالن جلسات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این کلان‌شهر با حضور تمام کارکنان آن سازمان در قالب آموزش سامانه اصنو برگزار شد.

عباس افرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری دور جدید آموزش سامانه اصنو اظهار کرد: این جلسه در راستای بررسی جزئیات دسترسی و اقدامات موجود در سامانه اصنو برگزار شد و کاربرانی که به‌تازگی به گروه بهره‌برداران اضافه شدند، همچنین کاربران قبلی می‌توانند از حداکثر امکانات این سامانه بهره‌مند شوند.

وی افزود: برگزاری این قبیل جلسات می‌تواند به ارتقای سطح کیفی خدمت‌رسانی به شهروندان متقاضی گروه فرایند پروانه ساختمانی در سامانه اصنو کمک بسیاری کند، همچنین موجب تسریع پاسخ‌دهی و تکریم بیش از پیش مراجعه‌کنندگان و شهروندان خواهد شد.

قائم‌مقام مدیر شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان تاکید کرد: ارتباط دوسویه شهرسازی الکترونیک با سایر بخش‌های شهرداری، ارتقای آموزش و انتقال ارائه خدمت مطلوب‌تر به شهروندان را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: با توجه به ارتقای سطح تکنولوژی و تغییر در نیازهای جامعه، حرکت به سوی بهبود و ارتقای سطح خدمات شهرسازی ارائه شده به شهروندان اجتناب‌ناپذیر است و سازمان آتش‌نشانی نیز به‌طور جدی پیگیر گسترش فرایندهای غیرحضوری بوده است تا بتواند سطح کیفی خدمات را افزایش دهد.

کد خبر 676645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.