مسئولان نسبت به حق مستند، قانونی و شرعی مردم اصفهان بی‌توجه نباشند

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حق و حقوق مردم اصفهان آن‌طور که باید و شاید دیده نمی‌شود، گفت: حمل‌ونقل و قطار سریع‌السیر اصفهان از این جمله است و نباید نسبت به حق مستند، قانونی و شرعی و عرفی مردم این کلان‌شهر بی‌توجه بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول میرباقری امروز _یکشنبه هشتم مردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: خدا را شاکریم که امسال محرم سیدالشهدا (ع) پرشور برگزار شد، مردم و هیئت‌ها به ویژه در یوم الحسین (ع) حضور پررنگی داشتند.

وی افزود: امام حسین (ع) می‌فرمایند بترسید از ظلم به کسی که در مقابل شما یاری جز خدا ندارد، در این راستا نباید در کار مردمی که یاوری ندارند کوتاهی کنیم و حقی از آن‌ها ضایع کنیم.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه حق و حقوق مردم اصفهان آن طور که باید و شاید دیده نمی‌شود، گفت: حمل‌ونقل و قطار سریع‌السیر اصفهان از این جمله است و نباید نسبت به حق مستند، قانونی و شرعی و عرفی مردم این کلان‌شهر بی‌توجه بود.

وی تاکید کرد: مردم اصفهان محجوب هستند و مانند بعضی شهرها حرکت‌هایی انجام نمی‌دهند و این دلیل نمی‌شود نسبت به حق مستند، قانونی و شرعی و عرفی آن‌ها بی‌توجه بود؛ نباید فقط در زبان یا حسین (ع) بگوییم، بلکه در عمل هم باید هوای مظلوم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات باید در معاونت عمران رفع شود در حالی که مشکل چارت و کمبود نیرو دارند، خاطرنشان کرد: مشکلاتی از جمله پر کردن نامناسب ترانشه‌های حفاری شده توسط دیگر دستگاه‌های خدمت‌رسان مانند آب و برق و گاز مورد توجه قرار گیرد، ضمن اینکه نگهداری و تعمیرات و افزایش بودجه آسفالت به علت فرسوده بودن بسیاری از معابر از جمله این مسائل است که معاونت‌های عمران مناطق باید نسبت به آن اقدام کنند.

کد خبر 676642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.