دستگیری عامل جنایت در پارک آنامیس میناب

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب میناب از دستگیری عامل جنایت در پارک ساحلی آنامیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، ابراهیم طاهری اظهار کرد: به دستور مقام قضائی و با هوشیاری و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی میناب، عامل جنایت در پارک آنامیس این شهرستان که پس از وقوع قتل متواری شده بود، پس از ۶ ماه شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: پنجم بهمن سال ۱۴۰۱ در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در شهرستان میناب، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان قرار گرفت.

این مقام قضائی خاطرنشان کرد: متعاقباً با حضور بازپرس دادسرای میناب به همراه کارآگاهان پلیس آگاهی در بیمارستان و بررسی چگونگی وقوع این جنایت، مشخص شد در پی درگیری به وجود آمده با سلاح سرد میان دو نفر در پارک ساحلی آنامیس، یکی از طرفین درگیری مجروح شد که پس از انتقال به بیمارستان با وجود تلاش کادر درمان، فوت کرده است.

طاهری تصریح کرد: با انجام تحقیقات قضائی و اقدامات فنی و پلیسی پس از بررسی صحنه جرم و شناسایی عامل این جنایت، مشخص شد که قاتل به استان خراسان رضوی گریخته و مخفی شده است که بر این اساس با هماهنگی مقام قضائی ضمن اعزام تیم کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان میناب به مشهد، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه قاتل متواری دستگیر و پس از انتقال به میناب در بازجویی و تحقیقات فنی، لب به اعتراف گشود.

وی اضافه کرد: در خصوص این متهم با توجه به مستندات پرونده، گزارش کارشناسی و اقاریر صریح وی مبنی بر ارتکاب قتل عمد، قرار بازداشت موقت صادر شده است.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب میناب از عموم مردم فهیم این شهرستان خواست در برابر ارتکاب هرگونه جرم و قانون‌شکنی، با جدیت و حساسیت، احساس مسئولیت داشته باشند و دستگاه قضائی و پلیس را برای شناسایی و مقابله با مجرمان یاری کنند.

کد خبر 676630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.