چه کسی از جمع پرسپولیسی‌ها جدا می‌شود؟

مدیرعامل پرسپولیس گفت: برای خرید دروازه‌بان و مهاجم خارجی باید یک بازیکن را از لیست خود خارج کنیم، زیرا تیم ما در حال حاضر تکمیل است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار نقل و انتقالاتی لیگ بیست‌وسوم هشتم شهریورماه به پایان خواهد رسید و تمام تیم‌های لیگ برتری برای حضور در مسابقات تا این لحظه اقدام به یارگیری کرده‌اند؛ پرسپولیس نیز از جمله تیم‌های مدعی به‌شمار می‌رود که قصد دارد برای دفاع از عنوان قهرمانی خود پابه‌پای رقبایی همچون استقلال، تراکتور و سپاهان جلو برود و با وجود خریدهای موفقی که مدیران این باشگاه داشته‌اند اما هواداران قرمزپوش اعتقاد دارند که همچنان جای خالی یک دروازه‌بان و مهاجم خارجی در ترکیب پرسپولیس احساس می‌شود.

از همین‌رو رضا درویش در حاشیه نشست سالانه مدیران عامل باشگاه‌ها در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگاران در خصوص جذب بازیکن اظهار کرد: ابتدا باید فکر کنیم که کسی را می‌توانیم خارج کنیم یا خیر؟ چراکه تیم ما تکمیل است و خرید بازیکن، مستلزم خروج بازیکن است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گزینه خارجی به باشگاه معرفی شده است یا نه گفت: هنوز نه اما سعی می‌کنیم دروازه‌بان زیر ۲۳ ساله پیدا کنیم و در خط حمله نیز ابتدا باید فضای آن را ایجاد کنیم تا بازیکن مورد نظر را بخریم.

کد خبر 676620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.