افق برنامه راهبردی شهرداری اصفهان ۷ ساله تنظیم شد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: برنامه راهبردی شهرداری اصفهان که شامل ارزش، چشم‌انداز، اهداف کلان و خرد و راهبردها است در افق هفت ساله تنظیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید ابراهیمی امروز _یکشنبه هشتم مردادماه_ در حاشیه تقدیم لایحه بازنگری برنامه راهبردی شهرداری اصفهان در نودوششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: برای بازنگری برنامه راهبردی ابتدا پرسشنامه تهیه و پس از انجام مصاحبه و تحلیل محتوا، طرح مطالعاتی در نهایت با جمع بندی نقاط تمرکز به دست آمد، همچنین در این راستا ارزش‌ها تدوین شد تا در شورای راهبردی و برنامه‌ریزی بر آن تاکید شود.

وی با بیان اینکه برنامه راهبردی شامل ارزش، چشم‌انداز، اهداف کلان و خرد و راهبردها است، افزود: برنامه راهبردی هفت ساله تنظیم شد، همچنین ذیل آن دو تا سه برنامه عملیاتی دو و سه ساله تدوین شده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه در بازنگری برنامه راهبردی هفت هزار کد در قالب ۷۲ مضمون به دست آمد، تصریح کرد: در نهایت هفت ارزش نهایی برای برنامه استخراج شد و هفت هزار کد پیش‌نویس مسائل و راهکار را تعیین کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای بازنگری برنامه راهبردی از شهروندان و ارباب رجوعان نظرسنجی و ۳۰۰ مصاحبه از متخصصان طی ۱۵ جلسه عالی و ۳۱ جلسه در قالب کمیته‌های تخصصی انجام شد.

ابراهیمی با بیان اینکه برنامه ۱۴۰۵ مبنای فعالیت‌ها برای بازنگری بود، اظهار کرد: برنامه دارای پنج هدف کلان است، هر هدف کلان، اهداف جزئی ذیل خود دارد که بر اساس آن اهداف خرد و راهبردها تعریف شده است.

وی خاطرنشان کرد: افق هفت ساله را برای این برنامه پیشنهاد می‌دهیم تا در زمان صرفه‌جویی شود، البته الگوهای برنامه‌ریزی این مدل و در سبدهای وسیع طراحی و تدوین می‌شود.

کد خبر 676579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.