کمال کامیابی‌نیا بازی هفته اول مقابل ملوان را از دست داد؟

کمال کامیابی‌نیا در بازی دوستانه روز گذشته ذوب‌آهن مقابل فجر سپاسی دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. او به احتمال زیاد در جدال هفته اول با ملوان بندرانزلی غایب بزرگ گاندوها باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و فجر سپاسی شیراز در ادامه روند آماده‌سازی‌شان برای فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ رقابت‌های لیگ برتر و لیگ دسته‌اول، روز گذشته _شنبه هفتم مردادماه_ از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر در مصافی تدارکاتی برابر یکدیگر قرار گرفتند و به تساوی بدون گل دست پیدا کردند.

در نیمه اول این بازی دوستانه، کمال‌الدین کامیابی‌نیا پس از آسیبی که در یک صحنه به پایش وارد شد، دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد و تعویض شد تا برای کادر فنی ذوب‌آهن در خصوص وضعیت هافبک باتجربه گاندوها آن‌هم در این مقطع زمانی حساس، نگرانی بزرگی ایجاد شود. طبق شنیده‌ها کمال کامیابی‌نیا از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده است و باید پس از بررسی دقیق پزشکان و شاید انجام آزمایش، درباره برای وی تصمیم‌گیری شود.

به‌نظر می‌رسد هافبک جدید ذوبی‌ها بازی هفته اول مقابل ملوان بندرانزلی را از دست داده است حتی اگر مشکل چندانی وجود نداشته باشد، ربیعی نمی‌خواهد ریسک کند تا با حضور او در هفته اول در میدان، مصدومیت وی تشدید شود و بازی‌های مهم بعدی به‌خصوص دربی اصفهان مقابل سپاهان و مصاف حساس با پرسپولیس را از دست بدهد.

کد خبر 676565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.