افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های محله‌محور نجف‌آباد در ماه‌های آینده

شهردار نجف‌آباد با بیان اینکه مدیریت شهری با تعریف جریان خدمت تصمیم دارد هر ماه یک پروژه افتتاح کند، گفت: طی ماه‌های آینده شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهری و محلی خواهیم بود.

عبدالرسول امامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مدیریت شهری نجف‌آباد ضمن برنامه‌ریزی برای اجرای پروژه‌های عمرانی در اجرای برنامه‌های ملی و مذهبی نیز در صحنه است، اظهار کرد: به مناسبت دهه ولایت و کرامت برنامه‌های مختلفی در نواحی پنج‌گانه شهر اجرا شده است.

وی افزود: همزمان با فرارسیدن ماه محرم با اهتزاز پرچم در پارک کوهستان به استقبال ماه محرم رفتیم و با فضاسازی شهری چهره شهر حال و هوای محرم گرفت.

شهردار نجف‌آباد خاطرنشان کرد: ابتدای دوره ششم مدیریت شهری، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار قرار گرفت و تاکنون بخش عمده‌ای از پروژه‌ها تکمیل شده است.

امامی با بیان اینکه مدیریت شهری با تعریف جریان خدمت تصمیم دارد در ماه یک پروژه افتتاح کند، ادامه داد: سال گذشته به مناسبت هفته فرهنگی و روز نجف‌آباد پروژه‌های زیادی به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه تیرماه امسال تعدادی پروژه شاخص و محله‌محور با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان افتتاح شد، تصریح کرد: پروژه زیرسازی و آسفالت جاده نجف‌آباد به جوزدان، تکمیل فرهنگ‌سرای فردوس در منطقه سه، آزادسازی در چهارراه معلم و چهارراه آیت‌الله به منظور رفع معضل ترافیک شهری، نصب ۸۰ ایستگاه اتوبوس در سطح شهر، راه‌اندازی خانه کرامت، خرید ماشین بالابر آتش‌نشانی و خانه کشتی از پروژه‌های شاخص بود که به بهره‌برداری رسید.

شهردار نجف‌آباد با بیان اینکه شهرداری از پروژه‌های محله‌محور غافل نشده است، گفت: طی ماه‌های آینده شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه شهری و محلی خواهیم بود.

کد خبر 676561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.