اعتبار ۷ میلیارد ریالی منطقه ۹ اصفهان برای محله جنیران

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در راستای خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان عملیات زیباسازی و ساماندهی محله جنیران با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال در دستور کار است، گفت: ساماندهی مقبره قدیمی کمال‌الدین جنیرانی با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال در حال انجام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ارتقای کیفیت فضاهای شهری به یکی از مهم‌ترین درخواست‌‎ها و مطالبات شهروندان تبدیل شده که در ایجاد امنیت، آسایش و جذابیت‌های محیط شهری نیز می‌تواند نقش بسزایی در این زمینه ایفا کند.

وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان، اشاعه آرامش بصری و آراستگی سیما و منظر شهری اجرای عملیات زیباسازی و ساماندهی محله جنیران با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال در دستور کار واحد زیباسازی منطقه ۹ شهرداری اصفهان قرار دارد.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت نشاط شهروندی با حرکت در مسیر زیباسازی منظر شهری، خاطرنشان کرد: اجرای ۱۵۰ متر مربع دیوار نگاره روی دیوار ورزشگاه موجود در محله با بهره‌گیری از طرح‌های سه بعدی و متناسب با شرایط محل، در دست اقدام است.

وی با بیان اینکه دیوارنگاره به‌عنوان یک هنر محیطی بیانگر مفهومی است که می‌تواند در آگاهی به شهروندان مؤثر باشد، ادامه داد: این طرح شامل بازسازی دیوار، زیرسازی و سپس اجرای نگاره با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: ساماندهی مقبره قدیمی کمال‌الدین جنیرانی یکی از عالمان نامی این محله، شامل نورپردازی، محوطه‌سازی و پیاده‌راه‌سازی با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است.

کد خبر 676559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.