هرمزگان پیشرو در تولید نهال است

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: هرمزگان با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوایی توانسته است از میزان تعهد تولید پنج میلیون و ۵۰۰ هزار نهال در سال به مرز شش میلیون و ۵۰۰ هزار نهال برسد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان، عباسعلی نوبخت در بازدید از نهالستان باغو بندرعباس، اظهار کرد: طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور با مشارکت مردمی و سایر عوامل به خوبی در حال پیشرفت است.

وی افزود: طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور از نیمه اسفندماه آغاز شده است و تاکنون به تولید ۲۵۰ هزار اصله نهال در کشور رسیده‌ایم؛ این میزان از تعهدات ایجاد شده بیشتر است و نشان می‌دهد که مشارکت مردم و استقبال از طرح بسیار خوب بوده است.

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با قدردانی از تلاش‌های عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران در نهالستان‌های استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: در هرمزگان کار بسیار خوب و با کیفیتی در تولید نهال انجام شده است و امیدواریم با تلاش‌های انجام شده شاهد فعالیت‌های چشم‌گیرتری در این حوزه باشیم.

نوبخت اضافه کرد: هرمزگان با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوایی توانسته است از میزان تعهد تولید پنج میلیون و ۵۰۰ هزار نهال در سال به مرز شش میلیون و ۵۰۰ هزار نهال برسد.

کد خبر 676549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.