اگر در این دوره فوتبالیست بودم از خیلی‌ها بیشتر می‌ارزیدم

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: در زمان گذشته ما با عشق در زمین فوتبال بازی می‌کردیم اما دوره عوض شده است و پول حرف اول را می‌زند؛ البته که اگر در این دوره فوتبالیست بودم، ارزش بیشتری نسبت به خیلی از بازیکنان امروزی داشتم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و فجر سپاسی شیراز در ادامه روند آماده‌سازی خود برای فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ رقابت‌های لیگ برتر و لیگ دسته‌اول، روز گذشته _شنبه هفتم مردادماه_ از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر در مصافی تدارکاتی برابر یکدیگر قرار گرفتند و به تساوی بدون گل دست پیدا کردند.

مهدی رجب‌زاده پس از این جدال دوستانه در جمع خبرنگاران به گفت‌وگویی کوتاه پرداخت و اظهار کرد: خوشحالم که دو بازی در اصفهان انجام دادیم؛ نقش‌جهان و فولادشهر برای من خاطره‌انگیز است. در بازی سنگین با سپاهان سربلند بودیم و با اینکه کمتر از دو هفته است تمریناتمان را آغاز کرده‌ایم، هماهنگ ظاهر شدیم. بازیکنان ذوب‌آهن نیز از لحاظ بدنی کاملاً آماده بودند اما فضا را بستیم و در نهایت با اینکه داور پنالتی ما را نگرفت، به تساوی رسیدیم.

وی افزود: از باشگاه‌های ذوب‌آهن و سپاهان به‌دلیل میهمان‌نوازی و امکاناتی که در اختیارمان قرار دادند سپاسگزارم و امیدوارم که تیم‌های اصفهانی به‌خصوص ذوب‌آهن در فصل پیش‌رو عملکرد بهتری داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی در پاسخ به این پرسش که اگر هم‌اکنون فوتبالیست بود، قیمت خودش را چه‌مقدار ارزیابی می‌کرد، گفت: نمی‌توانم روی خودم قیمت بگذارم اما شاید از خیلی بازیکنان فعلی حقوق بیشتری دریافت می‌کردیم؛ تفاوت در فوتبالیست‌ها وجود دارد و طبیعی است اما ما هیچ‌گاه برای پول فوتبال بازی نکردیم و همین الان نیز با وجود اینکه پول برای زندگی مهم است، عاشق فوتبال هستیم و دوست داریم در این حال و هوا باشیم.

رجب‌زاده خاطرنشان کرد: دوره و زمانه عوض شده است اما عقیده ما این بود که خوب فوتبال بازی کن، پول خودش می‌آید. ما با جان‌ودل فوتبال را لمس می‌کردیم و به‌موقع‌اش نیز حق‌وحقوقمان را گرفتیم. دوست داشتم می‌توانستم همچنان فوتبال بازی کنم اما دیگر کافی است و باید در مربیگری تجربیاتمان را در اختیار جوانان قرار دهیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایمنا در رابطه با اینکه فکر می‌کند در فصل پیش‌رو با فجر سپاسی به لیگ برتر صعود خواهد کرد یا خیر؟ گفت: سال گذشته در شرایطی به فجر آمدم که از لیگ دسته‌اول سقوط کرده بود و کارمان بسیار سخت بود، یک خانه‌تکانی ۱۷ نفره انجام دادیم، دشوار بود که به هماهنگی برسیم اما این اتفاق افتاد، بار فنی تیممان بالا بود و از هفته ششم در کورس صعود بودیم تا روزهای آخر هم شانس داشتیم اما مصدومیت چند بازیکن مانع این اتفاق شد و موجب شد جا بمانیم‌. امسال تمام تمرکزمان این است یک تیم قوی داشته باشیم و برای صعود و قهرمانی رقابت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی در پایان در رابطه با حواشی عجیب درباره بازیکن غیرقانونی شمس‌آذر که موجب اعتراض باشگاه سایپا شد، خاطرنشان کرد: راجع‌به این قضایا نمی‌توانم زیاد اظهارنظر کنم اما تجربه نشان داده است وقتی امتیازات جمع می‌شود، دیگر نمی‌توان به عقب بازگشت. بعضی مواقع تخلف یک تیم منجر به سقوط آن تیم و بعضی مواقع دیگر باعث محرومیت بازیکن می‌شود، نمی‌دانیم قانون قطعی‌اش چیست اما شمس‌آذر و استقلال خوزستان زحمت کشیدند. سایپا هم دارد تلاش می‌کند از این فرصت به‌سود خود استفاده کند اما دیگر هر اتفاقی بیفتد پیگیر آن نیستیم.

صحبت‌های کامل مهدی رجب‌زاده، سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی از دریچه دوربین ایمنا:

کد خبر 676537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.