آزادی ۲۹۹ نفر از زندانیان مالی و جرایم غیرعمد از ابتدای سال جاری

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: در چهار ماه ابتدایی سال جاری با تلاش ستاد دیه ۲۹۹ نفر از زندانیان مالی و جرایم غیرعمد با مجموع بدهی بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان از زندان‌های استان اصفهان آزاد شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری در حاشیه جلسه ستاد دیه استان اصفهان اظهار کرد: در چهار ماه ابتدایی سال جاری با تلاش ستاد دیه، ۲۹۹ نفر از زندانیان مالی و جرایم غیرعمد با مجموع بدهی بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان از زندان‌های استان اصفهان آزاد شدند.

وی افزود: این مبلغ شامل بیش از ۵۰ میلیارد تومان گذشت شکات، حدود ۱۶۰ میلیارد تومان پذیرش اعسار زندانیان، بیش از هشت میلیارد تومان نقدینگی محکومان و بیش از ۳۰ میلیارد تومان کمک‌های بلاعوض از محل ستاد دیه و خیرین بوده است.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: علاوه بر موارد ذکر شده حدود ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بانکی بوده است، از این تعداد آزادی ۸۷ مورد مربوط به تیرماه بوده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با تشکر از مردم نیکوکار و نوع‌دوست استان که همواره در امور خیر و دستگیری از نیازمندان به‌ویژه مددجویان زندان پیشتاز بوده‌اند، از شکات و خواهان‌های پرونده‌های مربوطه که طلب خود را بخشیدند نیز به‌صورت ویژه تقدیر کرد و اظهار کرد: از این ۲۹۹ نفر، ۲۹۳ زندانی، مرد و ۶ زندانی زن بوده‌اند.

کد خبر 676513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.