سارق محصولات زراعی حومه شاهین شهر دستگیر شد / دستگیری ۵ سارق اموال داخل خودرو

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری سارق محصولات زراعی حومه این شهرستان و دستگیری پنج سارق اموال داخل خودرو خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محصولات مزارع و باغ‌های حومه شاهین‌شهر، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با راه‌اندازی گشت‌های انتظامی هدفمند در حوزه کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی شهرستان، تلاش گسترده‌ای برای پیشگیری از وقوع سرقت‌ها و دستگیری سارقان آغاز شد. تلاش پلیس برای به دام انداختن سارقان ادامه داشت تا اینکه شب گذشته مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۳ شهر گز در ساعات اولیه شب سارقی را که در حال سرقت از یکی از مزارع حومه این شهر و بارگیری محصولات زراعی به داخل یک خودرو بود را رؤیت و وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری، به هشت فقره سرقت محصولات زراعی در سطح شهرستان اقرار کرد و سپس با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد. کشاورزان و باغداران، در فصل برداشت محصولات خود با اتخاذ تمهیدات حفاظتی و مراقبتی و استفاده از نگهبان مطمئن از وقوع سرقت محصولات زراعی پیشگیری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

پیشگیری از وقوع سرقت خودروها و اموال داخل آنها

وی با اشاره به دستگیری پنج سارق اموال داخل خودرو، ادامه داد: با فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) پیشگیری از وقوع سرقت خودرو و اموال داخل خودروهای عزاداران حسینی اطراف تکایا و حسینه‌ها، به طور جدی در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفته است.

سرهنگ ثابت‌راسخ با اشاره به راه‌اندازی واحدهای گشتی هدفمند، به صورت محسوس و نامحسوس ویژه تأمین امنیت عزاداران حسینی در سطح شاهین‌شهر، گفت: در همین رابطه پنج سارق اموال و قطعات خودرو حین سرقت در اطراف حسینه‌ها و تکایا و توسط واحدهای گشتی فعال دستگیر شدند.

وی ضمن آرزوی قبولی عزاداری تمام عاشقان و دلباختگان حسینی، خاطرنشان کرد: شهروندان هنگام ترک خودرو از قفل فرمان و قفل پدال برای وسایل نقلیه خود استفاده و از قرار دادن اشیا و اموال با ارزش داخل آن به طور جدی خودداری کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق تماس با شماره ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 676481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.