دستگیری مالخر طلاهای مسروقه و دستگیری سارق زن

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری یک مالخر که اقدام به خرید طلاجات مسروقه به ارزش پنج میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت طلاجات از منزل وی، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه سرقت پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با دریافت شکایت این شهروند به منزل وی اعزام شدند و با اقدامات علمی و تخصصی خود نسبت به جمع‌آوری آثار و ادله لازم به منظور شناسایی سارق یا سارقان اقدام کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و پلیسی یک مالخر که اقدام به خرید طلاهای مسروقه فرد شاکی کرده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم که در برابر مستندات ارائه شده از سوی پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به بزه انتسابی اعتراف و اعلام کرد طلاها را از یک زن به مبلغ پنج میلیارد ریال خریداری و وجه آن را به صورت نقدی پرداخت کرده است.

سرهنگ ترکیان از تحویل طلاجات مسروقه به مال‌باخته خبر داد و خاطرنشان کرد: با راهنمایی فرد مالخر، زن سارق شناسایی و در یک عملیات ویژه دستگیر و هر دو نفر برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 676480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.