جابه‌جایی ۷۸ کیلوگرم تریاک توسط کامیون حمل ضایعات

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از توقیف یک دستگاه کامیون حمل ضایعات با بیش از ۷۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در عملیات منسجم مأموران پلیس خبر داد.

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات هوشمندانه و اشراف اطلاعاتی خود، از انتقال و جابه‌جایی محموله مواد مخدر توسط یک دستگاه کامیون حمل ضایعات به سمت مناطقی از شهرستان اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام تحقیقات تخصصی و میدانی، حین کنترل یکی از محورهای مواصلاتی اصفهان موفق به شناسایی کامیون حامل مواد افیونی شدند و در عملیاتی ضربتی و هماهنگ، اقدام به توقیف خودرو کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: مأموران پس از متوقف کردن خودرو و در بازرسی از آن، ۷۸ کیلو و ۲۰۹ گرم تریاک که به شیوه ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: مبارزه قاطع و مستمر پلیس با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ مورد تاکید نیروی پلیس است.

کد خبر 676473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.