تعریف و تمجید کارشناسان اماراتی از فرهاد مجیدی

کارشناسان فوتبال امارات عملکرد فرهاد مجیدی در تیم فوتبال اتحاد کلباء را خوب و قابل‌ تقدیر توصیف کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شبکه «شارجه اسپورت» در یک میزگرد عملکرد فرهاد مجیدی، سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلباء را بررسی کرد.

علی حمید، یکی از کارشناسان این شبکه درباره این مربی ایرانی گفت: فرهاد مجیدی با آمدن به اتحاد کلباء سبک بازی این تیم را تغییر داد؛ او به بازیکنان جوان میدان داد و به کاری که انجام می‌داد، ایمان داشت.

وی در ادامه افزود: به‌نظر من فرهاد مجیدی در کارش موفق ظاهر شد و یک انقلاب بزرگ در این باشگاه ایجاد کرد؛ جوان‌گرایی مجیدی باعث شد تا چندین بازیکن خوب به تیم ملی امارات در رده جوانان، امید و بزرگسالان تزریق کند.

عبدالله مسفر، دیگر کارشناس این شبکه گفت: فرهاد مجیدی دست به نوآوری در اتحاد کلباء زد و فوتبال مدرن را به این باشگاه آورد. اتحاد کلباء پیش از این به شکل دفاعی بازی می‌کرد، اما با آمدن این مربی ایرانی رنگ تهاجمی به خود گرفت و جایگاهش بهتر شد.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال اتحاد کلباء که فصل گذشته موفق شد در بین هشت تیم برتر لیگ برتر امارات قرار گیرد و بیشترین امتیاز در طول یک فصل را در تاریخ خود رقم زد این روزها در کشور اسلوونی به‌سر می‌برد و برای فصل آینده مسابقات به آماده‌سازی زیر نظر سرمربی ایرانی خود می‌پردازد.

کد خبر 676460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.