آغاز عملیات پروژه اتصال شهرک گلبرگ به اسلام‌آباد سنندج

شهردار سنندج از آغاز عملیات اجرای پروژه اتصال شهرک گلبرگ به اسلام‌آباد سنندج خبر داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این پروژه تا ۴۰ روز آینده به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدانور رشیدی امروز _شنبه هفتم مردادماه_ در حاشیه بازدید از پروژه اتصال شهرک گلبرگ به اسلام‌آباد سنندج اظهار کرد: این پروژه به طول ۶۰۰ متر و عرض ۳۶ متر و سواره‌روی دو لاین رفت و برگشت، هرکدام به عرض ۱۰.۵ متر در حال احداث است.

وی افزود: حجم عملیات خاکبرداری کلی مسیر ۲۵ هزار مترمکعب، حجم عملیات خاکبرداری قطعه باغ رفع معارض شده و ۵ هزار مترمکعب و حجم دیوارچینی در این پروژه یک‌هزار مترمکعب است.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: حجم عملیات اتصال رمپ‌های خروجی دو هزار و ۵۰۰ مترمکعب و طول جدول‌گذاری آن ۶۰۰ متر دوطرفه و ۴۰۰ متر یک‌طرفه است.

رشیدی با اشاره به اهداف اصلی اجرای پروژه بلوار ۳۶ متری اتصال میدان امام رضا (ع) به اسلام‌آباد سنندج تصریح کرد: روان‌سازی ترافیک، ارتقای ایمنی حرکت سواره و پیاده، ارتقای کمی و کیفی فضای سبز محدوده و ارتقای سطح سرویس به استفاده‌کنندگان مسیر از مهم‌ترین اهداف در اجرای این پروژه است.

آغاز عملیات پروژه اتصال شهرک گلبرگ به اسلام‌آباد سنندج

وی اضافه کرد: در محدوده مجتمع گلبرگ، به دلیل وجود معارضان در روند اجرا با مشکل مواجه هستیم که با نشست‌ها و جلسات متعددی که برگزار کردیم، توانستیم این مشکل را رفع و عملیات اجرای این قطعه را از امروز آغاز کنیم تا بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته طی ۴۰ روز آینده به اتمام برسد.

شهردار سنندج تصریح کرد: پروژه اسلام‌آباد با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان به طول ۴ هزار مترمربع تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و شهروندان از مزایای این طرح بهره‌مند خواهند شد.

رشیدی گفت: رفع مشکلات ترافیکی به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان از سوی مدیریت شهری در سنندج دنبال می‌شود و در این راستا برنامه‌های کوتاه و بلندمدتی تعریف شده است.

وی افزود: تمام توان و تلاش خود را برای خدمت به شهروندان و رفع مشکلات ترافیکی شهر بەکار می‌گیریم و در کنار انجام اقدامات کوتاه‌مدت اجرای چندین طرح کلان از جمله تقاطع‌های غیرهمسطح و توسعه و احداث معابر شهری با هدف رفع مشکلات ترافیکی کلید خورده و در حال انجام است.

آغاز عملیات پروژه اتصال شهرک گلبرگ به اسلام‌آباد سنندج

کد خبر 676449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.