کارگاه «روان و رسانه» برگزار می‌شود

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان با بیان اینکه کارگاه «روان و رسانه» دوازدهم و نوزدهم مرداد ویژه روانشناسان، مشاوران و مربیان تربیتی برگزار می‌شود، گفت: قرار است در این کارگاه به مباحثی از جمله رژیم مصرف رسانه، فرهنگ شهرت و الگوپذیری بپردازیم.

بهناز عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه فرهنگسرای تخصصی رسانه در مجموعه کارگاه‌هایی به نام «هشتگ» اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی حوزه سواد رسانه برای گروه‌های مختلف شهروندی و متخصصان کرده است، اظهار کرد: دوره اول این کارگاه برای کارکنان و پرسنل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد و دوره دوم آن نیز با نام «روان و رسانه»، دوازدهم و نوزدهم مرداد ویژه روانشناسان، مشاوران و مربیان تربیتی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در دوره مذکور میزبان معصومه نصیری دبیرکل باشگاه توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو ایران و حسین حق‌پناه، محمدعلی عبداللهی و سید علیرضا حسینی از کارشناسان حوزه سواد رسانه‌ای هستیم، افزود: قرار است در این کارگاه به مباحثی از جمله رژیم مصرف رسانه، رسانه و کودک و نوجوان، فرهنگ شهرت و الگوپذیری، روش‌های نقد و تحلیل انیمیشن و زورگیری‌های رسانه بپردازیم.

کارگاه «روان و رسانه» برگزار می‌شود

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه شهرداری اصفهان گفت: این دوره با همکاری انجمن مراکز روانشناسی و مشاوره و اداره کل بهزیستی استان برگزار می‌شود و پس از اتمام دوره به شرکت‌کنندگان گواهی معتبر تعلق خواهد گرفت. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق نشانی http://b2n.ir/resanehravan اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه کارگاه‌های سواد رسانه‌ای هشتگ روند مستمری را خواهد داشت و در دوره‌های بعدی به سراغ گروه‌های هدف دیگر خواهیم رفت تا بسته‌های ویژه آن‌ها را ارائه دهیم.

کد خبر 676446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.