لپ‌تاپ گیمینگ جدید لنوو چه ویژگی‌هایی دارد؟

لپ‌تاپ گیمینگ لنوو Legion Y9000X 2023 دارای یک سیستم خنک‌کننده قوی است که گرمای ناشی از بازی‌های سنگین طولانی مدت را کاهش می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت لنوو یک لپ‌تاپ گیمینگ جدید به نام ۲۰۲۳ Legion Y9000X در چین عرضه کرده است که دارای نمایشگر ۱۶ اینچی PureSight Pro با رزولوشن ۲۰۰۰ * ۳۲۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز و میزان روشنایی ۴۳۰ نیت است و صد در صد طیف رنگی P3-DCI را پوشش می‌دهد. لپ‌تاپ گیمینگ لنوو ۲۰۲۳ Legion Y9000X به تراشه نسل سیزدهم Core i9-13900H مجهز شده است که با کارت گرافیک سری NVIDIA RTX4000 همراه است. این محصول به ۳۲ گیگابایت حافظه رم DDR5-5200 و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی PCIe 4.0 مجهز شده است.

لپ‌تاپ گیمینگ لنوو ۲۰۲۳ Legion Y9000X دارای یک سیستم خنک‌کننده قوی است که گرمای ناشی از بازی‌های سنگین طولانی مدت را کاهش می‌دهد و به حفظ عملکرد محصول و جلوگیری از گرمای بیش از حد آن کمک می‌کند. این محصول به سیستم بلندگوی برند هارمن مجهز شده است که با فناوری SmartAMP تقویت شده است و صدای غنی و فراگیر را در هنگام بازی یا تماشای فیلم ارائه می‌دهد. انرژی مورد نیاز لپ‌تاپ گیمینگ لنوو Legion Y9000X 2023 با استفاده از یک باتری ۹۹.۹ کیلووات ساعتی تامین می‌‏‎شود و از فناوری شارژ سریع ۱۴۰ واتی بهره می‌برد. ضخامت این محصول فقط ۱۷.۶ میلی‌متر و وزن آن تقریباً ۲.۱ کیلوگرم است. این محصول از اتصال Wi-Fi 6E پشتیبانی می‌کند.

لپ‌تاپ گیمینگ لنوو Legion Y9000X 2023 در دو نسخه عرضه می‎‌شود. قیمت نسخه پایه با پردازنده گرافیکی ۴۰۶۰ RTX
معادل ۱۸۱۱ دلار ارزیابی شده است. در حالی که مدل برتر با پردازنده گرافیکی ۴۰۷۰ RTX با قیمت ۲۰۹۰ در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 676435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.