مشمولان غیرغایب سربازی برای سفر به عتبات مجوز دریافت کنند

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمام مشمولان غیرغایب که متقاضی شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی هستند باید مجوز خروج از کشور دریافت کنند، همچنین تمام مشمولان غیرغایب بدون دریافت مجوز خروج از کشور، از مراجعه به تمام مرزهای زمینی و هوایی خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امسال برای تمام مشمولان غیرغایبی که بخواهند در زیارت عتبات و مراسم اربعین حسینی شرکت کنند، تسهیلاتی در نظر گرفته شده است. بر این اساس افراد می‌توانند از طریق نرم‌افزار پلیس من و بدون پرداخت وثیقه برای خروج از کشور و سفر به عتبات اقدام کنند.

ضرورت دریافت مجوز مشمولان غیرغایب سربازی برای سفر عتبات

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تمام مشمولان غیرغایب که متقاضی شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی هستند باید مجوز خروج از کشور دریافت کنند همچنین تمام مشمولان غیرغایب بدون دریافت مجوز خروج از کشور، از مراجعه به تمام مرزهای زمینی و هوایی خودداری کنند.

تمام مشمولان غیرغایب که متقاضی سفر به کشور عراق برای زیارت عتبات عالیات در ایام محرم و صفر هستند، باید مجوز خروج از کشور بدون نیاز به پرداخت وثیقه را از ابتدای مرداد تا بیست‌وپنجم شهریورماه از سامانه sakha.epolice.ir دریافت کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده که دریافت مجوز خروج از کشور ضروری بوده اما پرداخت وثیقه از مراحل آن حذف شده است.

تسهیلات جدید وظیفه‌عمومی برای سفر مشمولان غیرغایب به عتبات

سردار تقی مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا از فراهم‌شدن تسهیلات برای خروج مشمولان غیرغایب سربازی از کشور و زیارت عتبات در ایام محرم و صفر خبر داد.

وی درباره امکان خروج از کشور مشمولان غیر غایب سربازی برای زیارت عتبات در ایام محرم و صفر افزود: امسال برای تمام مشمولان غیرغایبی که بخواهند برای زیارت عتبات و مراسم اربعین حسینی شرکت کنند، تسهیلاتی در نظر گرفته شده است. بر این اساس این افراد می‌توانند از طریق نرم‌افزار پلیس من و بدون پرداخت وثیقه برای خروج از کشور و سفر به عتبات اقدام کنند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا با بیان اینکه این تسهیلات در بازه زمانی اول محرم تا آخر ماه صفر ارائه می‌شود، تصریح کرد: دانشجویان، دانش‌آموزان، طلاب و افرادی است که در مهلت اعزام به سربازی هستند و غیبت ندارند، می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

کد خبر 676403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.