تشییع پیکر شهید مدافع امنیت در چهارمحال‌وبختیاری

پیکر شهید مدافع امنیت ستوان‌دوم «علی شوقی‌آلیکوهی» امروز در شهرکرد تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش آلیکوه شهرستان اردل اعزام شد.

به گزارش ایمنا، مراسم تشییع شهید مدافع امنیت ستوان‌دوم «علی شوقی‌آلیکوهی»، صبح امروز _شنبه هفتم مردادماه_ در شهرکرد تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش آلیکوه شهرستان اردل اعزام شد.

شهید شوقی روز پنجم مردادماه سال‌جاری، همزمان با روز تاسوعا هنگام دستگیری عاملان نزاع و درگیری در شهرستان اردل به شهادت رسید که در این درگیری دو تن از افراد دخیل در نزاع فوت و هشت نفر زخمی شدند.

استاندار چهارمحال و بختیاری به مناسبت شهادت ستوان‌دوم شهید «علی شوقی‌آلیکوهی» پیام تسلیتی صادر کرد.

غلامعلی حیدری در این پیام تاکید کرده است: صلابت جمهوری اسلامی و برافراشته ماندن پرچم سه رنگ و مقدس این نهضت عاشورایی، مدیون خون هزاران شهیدی است که فداکارانه، خود و دلبستگی‌هایشان را فدای این کشور کردند.

در این پیام آمده است: بدون شک برقراری امنیت در کشور پهناور و متنوع از نظر قومیتی و سرزمینی که مورد میل به تهاجم ابرقدرت‌های دنیاست، اتفاقی رقم نمی‌خورد و مدیون خون‌ها، جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های سربازان ازخودگذشته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: ضمن تسلیت و تبریک شهادت یکی از جوانان برومند و غیور انتظامی استان که در راستای تأمین امنیت جان خود را از دست داد، از مسئولان امر برخورد با عامل یا عوامل ایجاد ناامنی در جامعه و پیشگیری از تکرار چنین وقایعی را خواستارم.

منبع: ایرنا

کد خبر 676384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.