۶ مدال نقره و ۳ برنز حاصل عملکرد کاروان ایران در تورنمنت ناشنوایان روسیه

با اتمام روز چهارم مسابقات بازی‌های تابستانی ناشنوایان ۲۰۲۳ روسیه، کاروان کشورمان مجموع مدال‌های خود در این تورنمنت را به عدد ۹ رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چهارمین روز از بازی‌های تابستانی ۲۰۲۳ ناشنوایان در اوفای روسیه، تعداد مدال‌های کاروان محرم به ۹ مدال (سه مدال نقره و شش مدال برنز) رسید. تیم کاتای کشورمان با ترکیب علیرضا ساعتیان و محمد آسیابی پس از تیم‌های روسیه الف و روسیه ب بر سکوی سوم ایستاد.

در بخش تیمی نیز تیم ایران در دور اول ۳ بر ۲ مغلوب روسیه الف شد، در دور دوم پنج بر صفر قرقیزستان را شکست داد، در مسابقه سوم برابر تیم روسیه ب، ۳ بر ۲ بازی را واگذار کرد و در پایان و پس از برتری چهار بر یک مقابل تاجیکستان بر سکوی سوم ایستاد.

همچنین تیم‌های ملی تنیس روی میز مردان و زنان با شکست برابر تیم‌های روسیه، عنوان نایب قهرمانی را به‌دست آوردند. در دوومیدانی طارق عبیات در مرحله نیمه‌نهایی رقابت ۲۰۰ متر با ثبت رکورد ۲۳.۱۹ از صعود به فینال بازماند و در فینال رقابت‌های ۱۵۰۰ متر علی علیزاده با رکورد ۴.۲۴ به مقام هفتم رسید.

به گزارش ایمنا، کاروان اعزامی ناشنوایان کشورمان به این مسابقات در چهار رشته ورزشی فوتبال، جودو، دوومیدانی و تنیس روی میز در این رقابت‌ها شرکت کرده است؛ ورزشکاران کشورمان امروز نیز برای کسب مدال‌های رنگارنگ به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

کد خبر 676371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.