سردار سلیمانی کلید طلایی را به دست همه ما داد / ما زنده به یا حسینیم

خطیب اصفهانی گفت: حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان تربیت شده دانشگاه حسینی کلید طلایی را به دست همه ما داده، ما هرگز فرمایش او را فراموش نمی‌کنیم که فرمود شرط شهید شدن، شهید بودن است. ما یادمان نمی‌رود که سردار دل‌هایمان گفت ما ملت امام حسینیم، ما از یزیدیان زمان بیزاریم، این را ثابت کرده و ثابت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مهدی دانشمند عصر امروز _جمعه، ششم مرداد ماه_ در اجتماع بزرگ یوم‌الحسین (ع) اظهار کرد: جوانان امروز همان علی اصغرهایی هستند که در روضه‌ها بر دست واعظ و روضه خوان و مداح بلند شدند و روضه علی اصغر برای آن‌ها خوانده و همین علی اصغرها قاسم و علی اکبر شدند.

وی با تاکید بر اینکه اولین نکته این است که نباید فراموش کنیم عامل وحدت و یکپارچگی ما با محوریت سیدالشهدا (ع) است، افزود: دشمن دنبال این است که به هر دلیل و بهانه‌ای بین نوکران و محبان اهل بیت تفرقه ایجاد کند اما حب الحسین یجمعنا، وقتی همه زیر پرچم امام حسین قرار گرفتند، تبدیل به یک خانواده شده و عرب و عجم، لر و ترک و فارس و افغان و پاکستان و هند و شرق و غرب ندارند.

این سخنرانی مذهبی تاکید کرد: هر شخصی به نام امام حسین (ع) تفرقه ایجاد می‌کند نفوذی است اما در مقابل هر شخصی بگوید یا حسین در کنار ماست و سوار سفینة النجات شده است.

وی با تاکید بر اینکه عامل یکپارچگی، ابا عبدالله است، گفت: همه ما زیر پرچم یا حسین (ع) با تمام وجود و عشقمان دست به دست هم دیگر می‌دهیم و با تمام ارادتمان به سید الشهدا، زن و مرد، پیر و جوان، ایرانی و غیر ایرانی، کوچک و بزرگ، همه می‌گوئیم لبیک یا حسین.

حجت‌الاسلام دانشمند تصریح کرد: انقلاب اسلامی از عاشورا شروع شد، در عاشورا به اوج رسید و در عاشورا به پیروزی رسید و در این مسیر باید حواسمان باشد برای این انقلابی که با یا حسین شروع شده و حسینی‌ها خونشان را پای این شجره طیبه انقلاب ریختند مدافع و محافظ باشیم‌.

وی ادامه داد: دشمنان از جلسات امام حسین (ع) سیلی خورده‌اند چون هر فردی که پای این منبرها و در این هیئت‌ها بنشیند و رشد کند برای مملکتش افتخار می‌آفریند.

این سخنران مذهبی با تاکید بر اینکه دانشگاه اباعبدالله انسان می‌سازد و دانش آموز تربیت می‌کند، خاطرنشان کرد: مردم با امام حسین (ع) می‌توانند رشد کنند و در این راستا دشمن هم می‌داند عامل رشد، ترقی و استقلال این مملکت گفتن یا حسین است و به همین دلیل با این یاحسین (ع) مخالفت می‌کنند.

وی با بیان اینکه حسین (ع) و جلسات حسین (ع) جوانان را تربیت می‌کند، گفت: دشمنان اسلام بترسند تا جوان می‌گوید یاحسین، دشمنان بلرزند وقتی جوان بر ابی عبدالله گریه می‌کند، اگر ما را ذره ذره کنید نمی‌توانید از حسین (ع) جدا کنید زیرا ما زنده به یا حسینیم و سلامتی و امنیتمان به یا حسین است.

حجت‌الاسلام دانشمند افزود: ما با یاحسین گفتن در راه شهدا قدم برمی‌داریم، زیرا حسین جامعه ساز است. حسین انسان ساز است. حسین بشریت را به اوج اخلاق می‌رساند.

وی خطاب به خواهران حاضر در مراسم گفت: خواهرم گفتن یا حسین شما حجابت را حفظ می‌کند، مواظب باش اگر از امام حسین جدا شدی از هستی ساقط می‌شوی. خواهران با یا حسین به دشمنان و با حجاب و پاکدامنی به امام حسین ثابت می‌کنند ما تا زنده‌ایم با حجاب فاطمی زندگی می‌کنیم و بچه‌هایمان را با حسین آشنا می‌کنیم، دشمن بشنود این صدای یا حسین ناموس ماست.

این کارشناس مذهبی افزود: دشمنان اسلام و پاکدامنی، دشمنان انقلاب و مملکت بدانید هر غلطی بکنید نمی‌توانید ما را از حسین جدا کنید.

حجت‌الاسلام دانشمند با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی به‌عنوان تربیت شده دانشگاه حسینی کلید طلایی را به دست همه ما داده، خاطرنشان کرد: ما هرگز فرمایش او را فراموش نمی‌کنیم که فرمود شرط شهید شدن، شهید بودن است. ما یادمان نمی‌رود که سردار دل‌هایمان گفت ما ملت امام حسینیم، ما از یزیدیان زمان بیزاریم. این را ثابت کرده و ثابت می‌کنیم.

کد خبر 676317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.