الزام بازیکنان لیگ‌برتری به حضور در میکسدزون و مصاحبه با رسانه‌ها

فدراسیون فوتبال تمام باشگاه‌های لیگ‌برتری را موظف کرد تا با مهیا کردن میکسدزون مناسب، تمام بازیکنان جوابگوی اصحاب‌رسانه باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همه باشگاه‌ها به‌دنبال قوانین جدیدی که فدراسیون فوتبال کشورمان برای فصل بیست‌وسوم در نظر گرفته است، در بخش رسانه‌ای موظف هستند که با همکاری هیئت فوتبال استان‌های مربوطه در ورزشگاه خانگی خود فضای میکسدزون را طراحی کنند.

بر این اساس میکسدزون ورزشگاه‌های میزبان لیگ برتر باید طوری طراحی شود که بازیکنان تیم‌ها همه مجبور شوند از آن فضا عبور کنند و به سمت در خروج بروند. این شرایط ویژه برای میکسدزون ورزشگاه‌ها مطابق با استانداردهای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا است و در بازی‌های بین‌المللی فضای مصاحبه بازیکنان به همین شکل است.

قانون جدید فدراسیون برای تعبیه میکسدزون در ورزشگاه‌ها برای آن است تا بازیکنان تیم‌ها مجبور به انجام مصاحبه با نماینده‌های رسانه شوند و نتوانند از فضای دیگر اقدام به ترک ورزشگاه‌ها کنند؛ این درست همان کاری است که در تورنمنت‌های بزرگ فوتبال انجام می‌شود. در فصل گذشته لیگ برتر برخی ورزشگاه‌ها ازجمله امام خمینی اراک و تختی آبادان و همچنین شهدای مس رفسنجان از میکسدزون استاندارد و قابل استفاده بی‌بهره بودند.

کد خبر 676315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.