تمام فرایندهای صدور پروانه ساختمانی در شهرداری اصفهان الکترونیکی می‌شود

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سامانه اصنو گفت: در صورت تغییر نکردن محدوده، این پروژه تا پایان شهریورماه امسال تکمیل و تمام فرایندهای صدور پروانه سختمانی در شهرداری الکترونیکی خواهد شد.

سعید فردانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه سامانه اصنو با توجه به پیچیدگی‌ها و اهمیت آن، تاکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه به‌طور تقریبی تمام ماژول‌های اصلی پروژه سامانه اصنو کار شده است، افزود: طبق زمان‌بندی این پروژه قرار است تا دو ماه آینده تکمیل شود که با تکمیل آن، شهروندان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری پروانه ساختمانی را از شهرداری دریافت کنند.

دستیار ویژه شهردار در امور هوشمندسازی و مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری اصفهان با بیان اینکه با تکمیل پروژه سامانه اصنو مواردی همچون محاسبات و سایر مراحل آن در شهرداری به‌طور کامل غیرحضوری خواهد شد، خاطرنشان کرد: از جمله پیامدهای این پروژه می‌توان به شفافیت، تسریع در روند صدور پروانه ساختمانی و تحلیل اطلاعات، روند و تعداد صدور پروانه به تفکیک کاربری و سایر موارد اشاره کرد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تعدادی از ماژول‌های سامانه اصنو قابل بهره‌برداری است و طبق هدف موجود در صورت تغییر نکردن محدوده تا پایان شهریورماه این پروژه تکمیل خواهد شد؛ البته تجربه نشان داده است هرچه به پایان پروژه نزدیک می‌شویم، نیازهایی ایجاد می‌شود که ضرورت دارد به آن پاسخ دهیم و در صورت تغییر محدوده، به‌رغم افزایش زمان تکمیل آن، خدمات بهتری ارائه خواهد شد.

فردانی با بیان اینکه با تکمیل پروژه سامانه اصنو به‌طور تقریبی، شعار «در خانه پروانه بگیرید» محقق خواهد شد، تصریح کرد: با تکمیل این پروژه تمام فرایندهای صدور پروانه در شهرداری الکترونیکی خواهد شد و در حال رایزنی هستیم تا فرایندهای سایر نهادها همچون سازمان نظام مهندسی ساختمان را نیز به صورت الکترونیکی به شهروندان ارائه کنیم.

کد خبر 676270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.