آمادگی کامل نیروهای امدادی تیران و کرون در تاسوعا و عاشورای حسینی

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار تیران و کرون گفت: نیروهای امدادی و انتظامی در روز عاشورا و تاسوعای حسینی در آماده‌باش کامل و خدمات‌رسانی به مردم هستند.

امیر عرب در گفتگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مراسم‌ها و برنامه‌های تاسوعا و عاشورا حسینی (ع) اظهارکرد: عزاداری و سوگواری ایام شهادت امام حسین (ع) در شهرها و روستاهای تیران و کرون برگزار می‌شود که دستگاه‌های اداری و خدماتی پشتیبانی و حمایت از این برنامه‌ها را دارند.

وی افزود: نیروهای امدادی از جمله اورژانس، آتش نشانی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه و عوامل انتظامی در این روزها برای تسهیل شرایط عزاداری در آماده‌باش کامل قرار دارند.

معاون برنامه‌ریزی و عمرانی فرماندار تیران و کرون ادامه داد: نیروهای امدادی و پلیس در بخش‌های مختلف شهرستان مستقر و آمادگی کامل برای حضور در حوادث احتمالی را دارند.

وی با بیان اینکه اجتماع عزاداران حسینی در محل گلزار شهدای تیران برگزار شد، تصریح کرد: برگزاری این مراسم با همکاری هیأت‌های مذهبی همراه بود که نیروهای امدادی و انتظامی در اجرای آن و تسهیل ترددها همکاری داشتند.

عرب، اضافه کرد: اجتماع هیأت‌های مذهبی در گلزار شهدا با انسجام مردمی برگزار شد که شهرداری تیران نقش اساسی و محوری در این خصوص داشت و اداره تبلیغات اسلامی نیز مشارکت داشت.

وی خاطرنشان کرد: حضور عوامل انتظامی، پلیس راه، پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروهای خدمات و امدادی در روز عاشورا ادامه خواهد داشت و در کنار عزاداران حسینی حضور دارند.

معاون فرماندار تیران و کرون از عزاداران حسینی و متولیان برنامه‌های مذهبی در شهر و روستاها خواست تا در اجرای قوانین و مقررات همکاری داشته باشند تا حادثه‌ای نداشته باشیم.

وی حفظ تمیزی شهر و روستا و همکاری با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: حفظ محیط زیست، تمیزی زیبایی شهر، روستا و جاده‌ها جز ضرورت‌ها بوده که بی توجهی به این موضوعات حق‌الناس بوده و منجر به خسارت به محیط پیرامونی خواهد شد.

کد خبر 676225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.