الهلال برای جذب لواندوفسکی اقدام می‌کند

باشگاه الهلال عربستان در جدیدترین اقدام خود بر روی جذب لواندوفسکی از بارسلونا تمرکز کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از موندو دپورتیوو، رابرت لواندوفسکی ستاره لهستانی باشگاه بارسلونا هدف جدید باشگاه الهلال عربستان برای خط حمله است.

الهلال عربستان پس از ناکامی در جذب کیلیان امباپه حالا به دنبال جذب مهاجم لهستانی بارسلونا است. پیش از این ستاره بارسا بارها از علاقه خود به ماندن در بارسلونا و بازی با پیراهن این تیم صحبت کرده بود، با این حال هر لحظه ممکن است پیشنهاد سرسام‌آور عربستانی‌ها یک شگفتی عجیب را رقم بزند.

علی رغم تمایل الهلال، باشگاه بارسلونا مصمم است تا لواندوفسکی را نگه دارد و ژاوی هرناندز نیز روی مهاجم لهستانی خود حساب ویژه‌ای باز کرده است. همین عوامل کار عربستانی‌ها را برای جذب لواندوفسکی سخت می‌کند.

لوا در فصل گذشته در ۳۴ بازی برای بارسا در لالیگا به میدان رفت و در این مسابقات موفق به ثبت ۲۳ گل و ۷ پاس گل شد. عملکرد بسیار مطلوب وی باعث شد تا او تبدیل به یکی از اصلی‌ترین مهره‌های ترکیب بارسلونا شود و رضایت طرفداران و مدیران را جلب کند. او با آقای گلی در لالیگا تأثیر بسیار زیادی بر قهرمانی تیمش در لیگ داشت.

الهلال عربستان به شدت به دنبال جذب لوا است اما با توجه به علاقه باشگاه اسپانیایی و این بازیکن برای تداوم همکاری، به نظر می‌رسد انتقال لواندوفسکی به عربستان بسیار دور از ذهن باشد. الهلال در صورت عدم موفقیت در جذب مهاجم لهستانی، گزینه‌های دیگری دارد که اصلی‌ترین آنها لوکاکو و میتروویچ هستند.

کد خبر 676167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.