پخت روزانه دو میلیون و ۵۰۰ هزار قرص نان در اصفهان

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: حدود ۱۱۰۰ واحد نانوایان در شهرستان اصفهان فعال هستند که روزانه در حدود دو میلیون و پانصد هزار قرص نان پخت شده و در اختیار مردم قرار می‌دهند.

به گزارش ایمنا، محسن ضیایی اظهار کرد: حدود ۱۱۰۰ واحد نانوایان در شهرستان اصفهان فعال هستند که روزانه در حدود دو میلیون و پانصد هزار قرص نان پخت شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی افزود: استان اصفهان ۲۸ شهرستان دارد که فقط در شهرستان اصفهان حدود ۱۱۰۰ واحد خبازی مشغول فعالیت است و تعداد نان گفته شده را با بالاترین کیفیت و در سه نوبت روزانه برای ارتزاق مردم پخت می‌کنند.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: روزانه در حدود ۸۳۰۰ کیسه آرد ۴۰ کیلویی از طریق ناوگان حمل و نقل در اختیار نانوایان قرار می‌گیرد.

ضیایی اضافه کرد: حدود ۱۰۰ وسیله حمل شامل وانت نیسان و کامیون خاور از ساعت شش صبح تا پنج عصر، این مقدار آرد را در سطح شهر اصفهان و سایر روستاهای اطراف کار توزیع آرد مورد نظر را حمل می‌کنند.

وی ادامه داد: توزیع آرد از درب کارخانه تا نانوایی مورد نظر کاری بسیار دقیق و حساس است و با توجه به اینکه نانوایی‌ها در مکان‌های شلوغ قرار گرفته است این کار طاقت‌فرسا بوده و از این رو از همه متصدیان توزیع و رانندگان تقدیر می‌شود.

کد خبر 676125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.