لزوم همکاری فولاد مبارکه و شهرداری برای استفاده از ظرفیت‌های ورزشی اصفهان

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ظرفیت‌های ورزشی این کلانشهر باید در قالب یک قرارداد به فولاد مبارکه پیشنهاد شود، طرفین بررسی کنند و توافقنامه‌ای برد- برد ایجاد شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، مصطفی نباتی‌نژاد در جلسه کمیسیون تلفیق این شورای اسلامی شهر که با حضور مدیران شرکت فولاد مبارکه برگزار شد، اظهار کرد: نیمه دوم از عمر دولت در حال شروع شدن است، در این نیمه باید از فرصت‌ها بهره برد و تقویت ارتباط میان مدیریت شهری و شرکت فولاد مبارکه می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند.

وی با بیان اینکه چتری گفتمانی را در حوزه روایت شهر و شهرداری به نام گفتمان شهر زندگی تعریف کرده‌ایم، افزود: حوزه برنامه‌ریزی فولاد مبارکه و مدیریت شهری می‌توانند در این زمینه با هم گفت‌وگو داشته باشند تا سطحی از هم‌افقی و هم‌سویی رقم بخورد، زیرا فولاد مبارکه برای تحقق شهر زندگی یکی از بازیگران کلیدی خواهد بود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جایزه بین‌المللی مصطفی مهرماه امسال در اصفهان برگزار می‌شود. در حاشیه این رویداد نمایشگاه نوآوری و فناوری برپا خواهد شد که از فولاد مبارکه می‌خواهیم تمام قد در این نمایشگاه حضور پیدا کند.

وی با اشاره به نگاه فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت اجتماعی تصریح کرد: لازم است ظرفیت‌های ورزشی شهر در یک قرارداد به فولاد مبارکه پیشنهاد شود، طرفین بررسی کنند و توافقنامه‌ای برد-برد ایجاد شود؛ این طرح در شورای اسلامی شهر وصول شده است که امیدواریم با پیگیری‌های معاون فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری به خوبی به مرحله اجرا برسد.

کد خبر 676093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.