امنیت مردم خط قرمز پلیس است

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند به هر نحوی امنیت و آسایش مردم را به مخاطره بیندازند، با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _چهارشنبه چهار مرداد ماه_ در مراسمی باشکوه آئین تشییع پیکر پاک و مطهر سرگرد شهید "مهدی الله پور" از شهدای حمله تروریستی سیستان و بلوچستان با حضور فرماندهان انتظامی، مسئولان و مردم شهیدپرور در شهرستان کوار تشییع و سپس در گلزار شهدای این شهرستان تشییع شد.

سردار "رهام بخش حبیبی" در این مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر شهید "مهدی الله پور" در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، ضمن تبریک و تسلیت شهادت تعدادی از کارکنان مجموعه انتظامی کشور، اظهار کرد: مأموران پلیس از درون شهر و روستاها تا نقطه صفر مرزی و در مناطق عملیاتی کشور برای حفظ نظم و امنیت و دفاع از امنیت کشور، شبانه روزی در حال مجاهدت هستند.

وی افزود: این شهید بزرگوار از مأموران پلیس راه بود که برای ادامه خدمت به استان سیستان و بلوچستان اعزام شده و توسط تروریست‌ها و افراد کوردل ترور و به فیض عظیم شهادت نائل شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ما برای حفظ امنیت و آرامش جامعه، تا آخرین قطره خون پای امنیت مردم هستیم و در این راه شهدای بزرگواری را تقدیم کردیم.

سردار حبیبی تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند به هر نحوی امنیت و آسایش مردم را به مخاطره بیندازند، با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

مرزبانان ما مظلومانه از مرزهای جمهوری اسلامی ایران مجاهدت می‌کنند

در این مراسم همچنین امام جمعه شهرستان «کوار» در سخنانی اظهار کرد: اقدامات مذبوحانه و بزدلانه دشمنان و تروریست‌ها در به شهادت رساندن کارکنان انتظامی، نشانه ضعف آنها است.

حجت الاسلام و المسلمین "سید عبدالرحمان موسوی" ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید والامقام، گفت: مأموران انتظامی امروز به انحای مختلف برای عزت اسلام و مسلمین و با تمام وجود و عاشقانه از کیان این مملکت دفاع می‌کنند.

وی افزود: مرزبانان ما مظلومانه اما مقتدرانه در راستای دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران مجاهدت می‌کنند و تا پای جان در مقابل دشمنان می‌ایستند.

امام جمعه شهرستان کوار اضافه کرد: دشمنان یک روز پرچم امام حسین (ع) را آتش می‌زنند و یک روز جوانان غیوری مانند آقا "مهدی" را تیرباران می‌کنند که این اقدامات مذبوحانه و بزدلانه نشانه ضعف آنها و اقتدار نیروهای انتظامی است.

به گزارش ایمنا، شهید مهدی الله پور یکم مرداد ماه در یک حمله تروریستی در مسیر خاش به تفتان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و آئین تشییع پیکر مطهر این شهید دلاور، صبح چهارشنبه ۴ مرداد ماه جاری با حضور پرشور مردم در زادگاهش، سردار سید تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهور جانشین پلیس راهور کشور و فرمانده انتظامی استان فارس برگزار شد.

کد خبر 676009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.