جزئیات تکمیلی حریق مهیب ۳ منزل مسکونی و یک انبار کفش در مشهد + عکس

مدیر منطقه ثامن آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: آتش‌سوزی در سه منزل مسکونی و یک انبار کفش در خیابان ۱۷ شهریور مشهد مهار و اطفا شد، این حادثه تلفات جانی و مصدوم نداشت.

حسین صالح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتش‌سوزی سه منزل مسکونی در خیابان ۱۷ شهریور امروز _چهارشنبه چهارم مردادماه_ حدود ساعت ۰۶:۰۰ صبح به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله نجاتگران و آتش‌نشانان ایستگاه‌های شش، چهار، دو، ۳۲، ۲۰ و ۲۴ را به همراه خودروهای سبک و سنگین اطفای حریق و امداد و نجات به محل اعلامی در خیابان ۱۷ شهریور اعزام کرد.

مدیر منطقه ثامن آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: با حضور آتش‌نشان در محل مشخص شد، یک منزل مسکونی که طبقه دوم آن با تغییر کاربری به انبار کفش اختصاص داده، دچار حریق شده است.

وی ادامه داد: شعله‌های آتش به سقف شیروانی سه منزل مجاور نیز سرایت کرده بود که آتش‌نشانان برای خاموش کردن حریق از چندین جهت اقدام کرده و در عملیاتی تخصصی از سرایت آتش به داخل این منازل جلوگیری و آتش سوزی را مهار کردند، عملیات تا ساعت ۰۹:۰۰ صبح ادامه داشت.

صالح تصریح کرد: در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق وقوع حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

جزئیات تکمیلی حریق مهیب ۳ منزل مسکونی و یک انبار کفش در مشهد + عکس

جزئیات تکمیلی حریق مهیب ۳ منزل مسکونی و یک انبار کفش در مشهد + عکس

کد خبر 675986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.