شهرداری، پرچم‌دار ایجاد اشتغال پایدار در مشهد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان‌ رضوی گفت: این سازمان با ایجاد و توسعه بازارهای موقت توانسته است، سال گذشته بالاتر از تعهد تعیین شده نسبت به ایجاد اشتغال در استان اقدام کند و جایگاه شهرداری مشهد را ۱۸ رتبه ارتقا بخشد.

به گزارش ایمنا، محمدامین بابایی اظهار کرد: هفت هزار و ۷۷۴ معادل ۲۷.۵۱ درصد تعهد اشتغال از ۲۸ هزار و ۲۶۱ تعهد، در سال جاری ثبت شده است.

وی افزود: سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد از ۳۵۰۰ تعهد به ۲۴۹۶ نفر معادل ۷۱.۳۱ درصد عمل کرده و رتبه آن در بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان با تعهد بالای ۱۰۰ نفر، اول است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: شهرداری مشهد با این اقدام ۲۴ رتبه ارتقا پیدا کرده و سبب شده است تا جایگاه مشهد هم در میان شهرستان‌های استان خراسان رضوی، چهار رتبه ارتقا پیدا کند.

بابایی تصریح کرد: سامانه رصد اشتغال کشور، وظیفه ثبت اطلاعات اشتغال پایدار ایجاد شده توسط دستگاه اجرایی استان در سراسر کشور با کد ملی و شماره تماس، به نام فرد را برعهده دارد.

وی گفت: این سازمان با ایجاد و توسعه بازارهای موقت توانسته است، سال گذشته بالاتر از تعهد تعیین شده نسبت به ایجاد اشتغال در استان اقدام کند و جایگاه شهرداری مشهد را ۱۸ رتبه ارتقا بخشد.

کد خبر 675917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.