حمایت بیش از ۳۰۰۰ فرزند یتیم و نیازمند در هفته اول محرم / برپایی پایگاه‌های حامی‌یابی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به برپایی پایگاه‌های حامی‌یابی هم‌زمان با ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع)، از حمایت بیش از ۳ هزار فرزند یتیم و نیازمند در هفته اول محرم خبر داد.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برپایی پایگاه‌های حامی‌یابی هم‌زمان با ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار کرد: در هفته اول ماه محرم ۱۴۴۴ حامی جدید، حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند تحت پوشش این نهاد را برعهده گرفتند.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های کمیته امداد در گلستان شهدا، تکایا و هیئات مذهبی بزرگ در سطح استان مستقر است، ادامه داد: خیران نیک‌اندیش، ایام ماه محرم را به عنوان یک فرصت مناسب برای کمک به فرزندان یتیم و نیازمند می‌دانند و با همین اعتقاد، با آغاز این ماه تاکنون حمایت بیش از ۳۵۵۰ فرزند تحت پوشش این نهاد را برعهده گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه انجام کار خیر در ماه محرم نزد بسیاری از عزاداران امام حسین (ع) مقبول و پسندیده است، تصریح کرد: از دیرباز بسیاری از عزاداران ماه محرم سعی می‌کردند در کنار برپایی هیئت و اهدای نذورات، دستگیر نیازمندان هم باشند؛ این روحیه هنوز بین مردم وجود دارد و با حضور در پایگاه‌های حامی‌یابی، به شکل منظم‌تری کمک‌های خود را به فرزندان یتیم و نیازمند می‌رسانند و ماه محرم متفاوتی را رقم زده‌اند.

وی کمک به ایتام را از جمله مواردی دانست که به مسلمانان بسیار توصیه می‌شود و خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۶ هزار فرزند یتیم و نیازمند تحت پوشش این نهاد هستند که نیکوکاران می‌توانند با حضور در پایگاه‌ها، دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد یا ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ و با ورود به سامانه ekram.emdad.ir، افزون بر حمایت از آن‌ها، برای اهدای نذورات خود اقدام کنند.

کد خبر 675910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.