حریق کارگاه تولید و تزریق مواد اولیه پلاستیک در جاده خاوران + عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق کارگاه تولید و تزریق مواد اولیه پلاستیک در جاده خاوران خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: وقوع حریق در یک کارگاه تولیدی امروز _چهارشنبه چهارم مردادماه_ در جاده خاوران، شهرک عباس‌آباد ساعت ۰۷:۰۶ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گزارش شد.

وی افزود: سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی، نردبان هیدرولیکی و تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشخص شد چندین باب سوله و کارگاه در مجاورت یکدیگر قرار دارد و نیم‌طبقه بالا و قسمت‌هایی از نیم‌طبقه پایین یکی از این کارگاه‌ها به وسعت ۴۰۰ متر، طعمه حریق شده است.

وی با بیان اینکه کارگاه طعمه حریق شده، کارگاه تولید مواد پلاستیکی و حجم زیادی از مواد اولیه تولید و تزریق پلاستیک در آن بسته‌بندی شده بود، ادامه داد: در پی شدت حرارت شعله‌های آتش، سقف‌های این کارگاه فرم معمول خود را از دست داده، اما فرو نریخته بود.

ملکی با بیان اینکه بلافاصله عملیات اطفا به صورت همزمان از چند سمت این کارگاه آغاز شد، خاطرنشان کرد: این حادثه مصدومیت و تلفات جانی نداشت و نیروها مشغول لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل هستند.

حریق کارگاه تولید و تزریق مواد اولیه پلاستیک در جاده خاوران + عکس

حریق کارگاه تولید و تزریق مواد اولیه پلاستیک در جاده خاوران + عکس

کد خبر 675886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.